|
今日冇交回條..所以就要系ALL 小息LUNCH罰企!!
但MISS好鬼好人的*淨系第一個小息罰左>3<"
哈*MATHS堂好笑..HISTORY無聊!!依排D人開始
織頸巾了~*我個幾禮拜前都織左條**但又冇咩
耐性再織其他了=[]="上次見到牙WING個條好鬼
靚織得..但我又冇乜耐性啵>/\<"哈..LUNCH同牙
KN買粥返SCHOOL食**好鬼掛住佢!!唔知有冇食煙
呢?妖**好憎D人講一套做一套囉"咁就咪撚系我面前
扮晒野啦!!YOU"RE NOTHING TO ME**OK!?
跟住上公教..RS都系分組的XD"放學同佢..FD落左黃埔"
跟住陪佢返屋企換衫..THEN過左OM...左搵埋MAMI...
6點就返到屋企喇"XD唔捨得佢TIM..今日都開心啦**
同佢傾計/\/\"跟住呢..返到去就睇雜誌同埋玩電腦嚕*
同左好多人CHAT..特別要提一個GD FD">3<哈哈**
佢實知邊個的/\/\嘻"唔講住啦~要去沖涼LUM]] |