YAN-V=*

                 diray_____..__"

    

2005 年 11 月 26 日  星期六 


 

今朝10:00就起左身"跟住屋企一個人都冇..

我咪玩下電腦咁嚕*好悶牙!!個兩隻豬又未起身=[]=

算了..打比佢又唔聽..好掛住你牙**跟住食左個杯麵]]

就繼續玩電腦了]]之後差唔多兩點..就同媽咪..細細佬出去!!

細細佬要過愛文搵FD**咁我約左倫倫豬啦~之後一齊過愛文]]

跟住又過返HMT]]我地3個傾左陣計..本來諗住返屋企..

6點先過OM..跟住又想同佢一齊啵"咪同媽咪講囉"佢梗系比啦/\/\

嘻"咁我就同佢一齊啦..見到牙哥"牙樂同埋牙X"唔就打=[]="牙X個女朋友..

好可愛的..倫倫講得岩*我都覺]]跟住呢我地就二人世界啦>3<**HAPPY..

THEN..6點鐘就搵返媽咪過OM啦"一路行一路同吹水SD MESSAGE"

食飯"之後走個陣要接返個B...好鬼得意牙佢"肥嘟嘟的/\/\

但好重=[]=返到去就ON啦..跟住又要落街買野食了.....

之後返到去就睇SPRIDER MAN]]好睇牙**倫倫都有睇/\/\

睇完走去沖涼了~跟住宜家同豬CHAT緊"跟住陣間就訓喇*

此日期前最佳:2005-11-26 12:10 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2005 年 11 月 25 日  星期五 


 

今日冇交回條..所以就要系ALL 小息LUNCH罰企!!

但MISS好鬼好人的*淨系第一個小息罰左>3<"

哈*MATHS堂好笑..HISTORY無聊!!依排D人開始

織頸巾了~*我個幾禮拜前都織左條**但又冇咩

耐性再織其他了=[]="上次見到牙WING個條好鬼

靚織得..但我又冇乜耐性啵>/\<"哈..LUNCH同牙

KN買粥返SCHOOL食**好鬼掛住佢!!唔知有冇食煙

呢?妖**好憎D人講一套做一套囉"咁就咪撚系我面前

扮晒野啦!!YOU"RE NOTHING TO ME**OK!?

跟住上公教..RS都系分組的XD"放學同佢..FD落左黃埔"

跟住陪佢返屋企換衫..THEN過左OM...左搵埋MAMI...

6點就返到屋企喇"XD唔捨得佢TIM..今日都開心啦**

同佢傾計/\/\"跟住呢..返到去就睇雜誌同埋玩電腦嚕*

同左好多人CHAT..特別要提一個GD FD">3<哈哈**

佢實知邊個的/\/\嘻"唔講住啦~要去沖涼LUM]]

此日期前最佳:2005-11-25 09:15 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



2005 年 11 月 24 日  星期四 


 

第一句緊系講:牙魚生日快樂"先LUM...

今朝遲左D出門口...跟住就同豬.KN.妹..

妹FD去左麥當勞食野]]之後仲差D遲到=[]=

咁跟住都冇乜野啦上堂~跟住ENG"MISS

冇返..咁第1堂就做野//第2堂就同牙魚

傾計+玩電話+寫信+做HW.....*LUNCH啦

之後"頂!!離M喎*痛撚到我>/\<"跟住放學

倫倫就見到我咁既樣就比平時更加呵護我啦要"

哈哈**咁我錫左佢塊面一口炎啦..點知後面系

梁靜宜=[]=嘻**咁冇理到佢就送我返屋企....

太痛喇!!唔想番學>/\<"跟住同佢SWEET左

陣就返去了"返到去同個B玩左陣就玩電腦"

倫倫唔得閒..所以打左比TINANA傾計>3<

就食飯了..等緊佢電話**MISS U"

 

此日期前最佳:2005-11-24 07:47 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



tobyan
暱稱: YAN-*
性別: 女
國家: 香港
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容