|
|
細蚊AND偉哥,,莪噯您..!!
|
♥我曾 認真深愛著 1個人!
曾答應只愛我1個 t3t`™:}
|
|
|
|
| ^000000^..!!!!!!]]]` |
|
人*越大:::*____就越想[幼稚]` |
我會好好咁對你的的的,,..
`鍚哂李..`珍惜李..`愛著李..]
好好咁過埋我同你哩幾日..!!!!!
希望你都會好好咁珍惜啦..!!
[[希望我地可以友誼永固啦啦啦,,'
吵架多次我們依然是朋友 *..!]
吾理我有咩困難,你地都會支持我**
[[大家..對吾住也]]
對吾住牙,,,,佬Bbbbo仔..!!打爛左個樽,,
無論是為什麼都好 首先最錯我的態度 `=))
*原來朋友仔感情再天真 亦是我永遠也會愛惜的人``
-V-永遠永遠永遠鍚哂你地..]]
哈哈..*金日冇出到去!!係咪抵鍚牙?!啜-3-'吾打lU..!!!
|
| 刊登時間:2007-06-10 03:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 150 | »
|