|
|
細蚊AND偉哥,,莪噯您..!!
|
♥我曾 認真深愛著 1個人!
曾答應只愛我1個 t3t`™:}
|
|
|
今日我同細蚊去左網戰個到,,,
譚譚同豆豆要補習..!!!!]]
我地冇等埋佢地.. 搞到佢地搵吾到我地,,
佢地仲差吾多2個鐘,,, 對吾住牙,,,!!!!
之後冇野玩,,去左8度個邊..跟住去左頌安,,!!
莪同細蚊,,仲有大佬,,去左吾知邊到既樓梯口..!!
玩左好耐,,,, 呵呵.."
或者訓醒之後..呢個人就會當無識過我..!!
突然間好憎自己...`點解自己會咁樣..."
好多野都做唔到..點解個天..要咁對我..
每當我對住個`佢既時候..諗到既都係呢D野..
但到最後我都會諗返..]]]]]]
我失去既好多..但得到既都唔少...
有班玩得既朋友...傾心事既知己.."
到底..係咪我一直都呃緊自己...
自己想要既係永遠都得唔到>??`
我真係好想..唔洗屋企人擔心..
唔想人擔心...
自己有能力去做每一件簡單既事..."
好想好好咁去拍拖,,談戀愛...`
我得到既多..定係失去既多..?`
真正愛我果個...係吾係到..?`-開心從不屬終我`-
請原諒我` 個日笑你,,
請原諒我`我對你所做既1切..
我只愛你___`永遠只想同你一齊*=]]]
p.s:.."你嬲完之後,,打比我啦..!!!
我等你電話..]]]
|
| 刊登時間:2007-06-07 04:19 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 150 | »
|