今日去左`LEMON`清新個到打雞...!!
同豆豆,,譚譚,,細蚊,,佢地係個到玩左好耐..!!
一直都冇食過煙煙,,,,,因為都冇得食..!!
之後我地諗住去頌安,, 但係都係忍吾住去左8度..!!
去到見到好多人,,, 好壯觀,,,!! 呵呵.."
之後,,偉哥係咁打9細蚊..!!!!
我地係咁睇,,,,,, 冇幫拖..!! SOR牙牙牙..////
跟住我地去左個吾知邊到既樓梯口..
係個到煲煙..!!
呵呵..!!!我今日都冇乜食,,,只係食左幾淡..]]]
比偉哥見到,,,, 對吾住牙..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
我忍吾住先食姐,,,, SOR..!!!!
坐既期間,,,,,,,,發生左好多野,, 吾想打..!!!
跟住同我地同偉哥走個陣..!!
冇啦啦落雨,,, 勁樣衰,,!!]
之後譚譚同豆豆一把姐,,
豆豆病左,,,吾淋得雨..!!!!!!!!!!!
我同偉哥一把姐,,,,細蚊好慘牙..!!!
自己一個人...!!又冇姐,,]]]]]]]]
對吾住牙,, 我今次冇陪你1齊淋雨..
之後就送佢地去搭的士,, >..........<..!!
P.S;;;;;;我今日只係食左幾淡..]]] 對吾住牙..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
我忍吾住先食姐,,,, SOR..!!!!吾好嬲我牙..!!!!!
|