`兒童不宜,,
 
未滿18歲者請不要收看..!!!!
 
滿18歲者請自行想像..}]]
 
莪噯您_,,   你是嗎..?   我很想知道你是否真的愛我=]]`
tobychan123
暱稱: ▩`S!U-]妹²`*
性別: 女
最新文章
``嘿嘿]]]]]]]]]]]
=000000000=
`賓賓日..!!
無聊的1日..!!
今日同你見面既時間小...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言

細蚊AND偉哥,,莪噯您..!!

                  ♥我曾 認真深愛著 1個人!

                                         曾答應只愛我1個 t3t`™:}



分手既第333日,,,,,,,

2007-01-16       你同我示愛既1日,,

2007-01-17        同你1齊既開始..

2007-02-12        同你拖手..]]]]

2007-03-25        拖手拖手,,\\

2007-04-04       同你94日,,

                     同你差吾多半年啦,,

其實我好想同你一齊,,

    但係冇可能,,]]]]放棄吧啦..

自從你同我分手之後..

            冇真真正正開心..!!

  係分手個日-'  吾係開心,,係傷心..!!


'原諒我做既野`令到你咁傷心>/\<.."

吾會再咁傻閪,,等你既TEl..*

如果可以..我好想番去之前,,吾想好似E+咁傷心 ?!

`事實係咁..!吾可以改變,,

係我太傻閪,, 以為可以再同番你一齊,,!?*

眼淚慢慢流落黎,,好傷心..]]]]`

扮緊開心,, 我係到學緊啦,..'

喊得很攰,,      眼角有淚..\\'

應該繼續去中2你嗎..!?`

       我忘記吾到你,,只因我太過中2你啦..!!!!

你做咩事,,,可唔可以理下我感受先,,!?"

係我心裹面一直有句野 `好想同你講,,

        但係,,,,,,,   冇膽[講   出   泥]*

                       [[[[[[我愛你]]]]]]]```

``祝你永遠開開心心,,

 E+你吾再中2我 ,, 但我希望你吾好吾記得我..*

吾好1直咁問我問我問我..

           我答左你我吾中2佢,,

   你都吾信我,,冇野好講,,, 

搞到我都吾想答你答你答你``

      `係你地面前,,只可以扮笑..]]]]]]

分手之後仲好掛住你,,咁樣係吾係仲中2你??` 

刊登時間:2007-05-30 07:23 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]