|
|
細蚊AND偉哥,,莪噯您..!!
|
♥我曾 認真深愛著 1個人!
曾答應只愛我1個 t3t`™:}
|
|
|
2007-01-16 你同我示愛既1日,,
2007-01-17 同你1齊既開始..
2007-02-12 同你拖手..]]]]
2007-03-25 拖手拖手,,\\
2007-04-04 同你94日,,
同你差吾多半年啦,,
其實我好想同你一齊,,
但係冇可能,,]]]]放棄吧啦..
自從你同我分手之後..
冇真真正正開心..!!
係分手個日-' 吾係開心,,係傷心..!!
'原諒我做既野`令到你咁傷心>/\<.."
吾會再咁傻閪,,等你既TEl..*
如果可以..我好想番去之前,,吾想好似E+咁傷心 ?!
`事實係咁..!吾可以改變,,
係我太傻閪,, 以為可以再同番你一齊,,!?*
眼淚慢慢流落黎,,好傷心..]]]]`
扮緊開心,, 我係到學緊啦,..'
喊得很攰,, 眼角有淚..\\'
應該繼續去中2你嗎..!?`
我忘記吾到你,,只因我太過中2你啦..!!!!
你做咩事,,,可唔可以理下我感受先,,!?"
係我心裹面一直有句野 `好想同你講,,
但係,,,,,,, 冇膽[講 出 泥]*
[[[[[[我愛你]]]]]]]```
``祝你永遠開開心心,,
E+你吾再中2我 ,, 但我希望你吾好吾記得我..*
吾好1直咁問我問我問我..
我答左你我吾中2佢,,
你都吾信我,,冇野好講,,,
搞到我都吾想答你答你答你``
`係你地面前,,只可以扮笑..]]]]]]
分手之後仲好掛住你,,咁樣係吾係仲中2你??`
|
| 刊登時間:2007-05-30 07:23 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 150 | »
|