`兒童不宜,,
 
未滿18歲者請不要收看..!!!!
 
滿18歲者請自行想像..}]]
 
莪噯您_,,   你是嗎..?   我很想知道你是否真的愛我=]]`
tobychan123
暱稱: ▩`S!U-]妹²`*
性別: 女
最新文章
``嘿嘿]]]]]]]]]]]
=000000000=
`賓賓日..!!
無聊的1日..!!
今日同你見面既時間小...
訪客留言
最近三個月尚無任何留言

細蚊AND偉哥,,莪噯您..!!

                  ♥我曾 認真深愛著 1個人!

                                         曾答應只愛我1個 t3t`™:}



分手既第222日,,,,

PICT4048

今日蕉早你係到打波,,

我一直望住你,,你冇望過我,,

可能你吾知我係到啦..]]`今日吾想見到你嫁,,,

     但係見到你之後吾知點解又要望住你..

       E+望你,,都要偷偷地望你..

好想喊,,但係吾想對住成班朋友仔喊,,

    本身以為你吾會再同我講野,,

但你都有同我講野..好吾開心,,,,,,

       分手既第2日,,好難捱..\\以後我都吾知點樣好,,

   不過..!!仲有班好好好好好好朋友倍我捱..= ="

希望你吾好因為哩件事吾開心啦..//

              寧願我自己一個吾開心,,

都吾想你地吾開心..]]]]]]]`

    我一日比一日更中2你.,*

          但係點解你一日比一日更憎我?!]`

`你對我咁好,,但我就成日走去同D男仔玩..

                     真係,,                   [好對你吾住..;]`

`如果你要同我分手,,你會好過D..

咁你就同我分手啦..我會一直咁中2你...

     今日上堂個陣...我望住你,,你知吾知牙..?

當我望住你個陣,,!`你又好似望住我咁..

              我都吾知你係吾係望住我,,

不過可能吾係啦..你都咁憎我..!!!

冇可能仲會望住我..自己諗得太多姐,,//plZzz'''''''''

``````我中2個個係你,,但係你吾信我..!!

 如果2個人相愛,,,互相信任..///

                          點都會係埋一齊.

  好可惜.我同你唔會係返埋一齊了 ...

    因為係你提出分手,,,,7想同番你一齊番都吾得..!!!`

***珍惜眼`前人. 可能係哩一秒之後..

     你想珍惜.都珍惜唔到 ..
 
           遇到互相中2既人*)係1種緣份=)`

我寧願我地冇識過..*

      '冇諗想過你會係E+同我講分手,,;`

心,,,,,,E比你傷得好深,,

     好想番,,番去之前我同你開心個陣..]]]`

吾再想喊,,;吾再想難過..]]]]]]]]]]]]]]]'`````

個偉字,,,但係見吾到..]]]]]]]

個偉字,,,但係睇吾清楚..[[[]]]`

心形..         

芯形,,,型型型型...]]]]]`          

刊登時間:2007-05-29 07:24 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]