
今日蕉早你係到打波,,
我一直望住你,,你冇望過我,,
可能你吾知我係到啦..]]`今日吾想見到你嫁,,,
但係見到你之後吾知點解又要望住你..
E+望你,,都要偷偷地望你..
好想喊,,但係吾想對住成班朋友仔喊,,
本身以為你吾會再同我講野,,
但你都有同我講野..好吾開心,,,,,,
分手既第2日,,好難捱..\\以後我都吾知點樣好,,
不過..!!仲有班好好好好好好朋友倍我捱..= ="
希望你吾好因為哩件事吾開心啦..//
寧願我自己一個吾開心,,
都吾想你地吾開心..]]]]]]]`
我一日比一日更中2你.,*
但係點解你一日比一日更憎我?!]`
`你對我咁好,,但我就成日走去同D男仔玩..
真係,, [好對你吾住..;]`
`如果你要同我分手,,你會好過D..
咁你就同我分手啦..我會一直咁中2你...
今日上堂個陣...我望住你,,你知吾知牙..?
當我望住你個陣,,!`你又好似望住我咁..
我都吾知你係吾係望住我,,
不過可能吾係啦..你都咁憎我..!!!
冇可能仲會望住我..自己諗得太多姐,,//plZzz'''''''''
``````我中2個個係你,,但係你吾信我..!!
如果2個人相愛,,,互相信任..///
點都會係埋一齊.
好可惜.我同你唔會係返埋一齊了 ...
因為係你提出分手,,,,7想同番你一齊番都吾得..!!!`
***珍惜眼`前人. 可能係哩一秒之後..
你想珍惜.都珍惜唔到 ..
遇到互相中2既人*)係1種緣份=)`
我寧願我地冇識過..*
'冇諗想過你會係E+同我講分手,,;`
心,,,,,,E比你傷得好深,,
好想番,,番去之前我同你開心個陣..]]]`
吾再想喊,,;吾再想難過..]]]]]]]]]]]]]]]'`````
個偉字,,,但係睇吾清楚..[[[]]]`
芯形,,,型型型型...]]]]]`
|