E+我地根本好似吾係拍拖,,只是比朋友親密既關係..]`
可能,,從頭再黎..我都冇後悔過中2你..]
就怪我自私,,吾敢面對....!!`
明知冇可能`仲要傻傻地咁中2你..]]`
我 ` 仲有權中2你嗎 ?!
扮開心好難,,,, 仲要扮到冇事咁,,真係好難..!!
忘記吾到你`- 更加放吾低你..!!!!!!!`
中2就夠啦!-] 寧願冇同你開始過,,`
以後都忘記吾到你...]]
吾通,,你以為我見到你同第2個女仔玩..
我就吾會心痛咩?!*-你開心,,我就開心嫁啦..]]`
同你玩得好開心=],...
但係其實你係黎陪我..定係中2先黎陪我?!*_]]`
想開開心心日日都同你一齊,,,
為何我見到你,,,都係有個女仔係你^格理^?!'
*{=你說過我開心=你開心,,]]]]]]]`'
但E+我吾開心,,點解你又咁開心牙..?!*}
我會珍惜,,我依家所有的朋友..,;]
朋友大過大..一齊DIN吧..xD'
算啦,,反正中2吾中2你`都係咁辛苦..!!`
我會決定愛到底,,,,,,,,
無聊111影,,,,,落雨...\\

好暗牙,,,,]]]`

落雨,,,,\\
好模糊牙牙牙牙牙牙,,.......

柒柒柒柒柒柒妹..] 自閉細妹=]`
|