慘死人... > <''
悶悶悶悶悶左好多日..= =''
星期二...
呀媽放假...
shit....
同左佢去飲茶...
仲有過apm行下...
悶死左..= ='''
不過就去左無印買左筆筆~~
不過好幀呀= ='''
成$98..= =''
之後去cut頭髮...
shit....cut左成兩粒鐘呀!!
仲搞到好7tim呀!! > <''
星期三....
呀媽仲都係唔洗返功...
同佢去左食早餐(e兩日都9:am幾起身...= =''不過6:00am至訓..)
之後去左3e到...
好唔like佢..= =''
之後返左屋企...冇咩野做..= =''
星期四....
同左聽婷去buy校服...
同行mk咁啦....
之後去左德福...
買左鋼既dvd~^^
再行左陣??
仲買左''情埸霸王''tim~~^^
之後好似就走lu~
夜晚係咁睇鋼...
睇左成晚...都只係睇左少少(三隻= ='')
星期五...
原本去bbq嫁....
不過...
病左好多日啦...
仲未好返...咁就唔去啦...= =''
唔係死得..= =''
而家好後悔冇去到..= =’’慘慘.. > <''
悶左成日...
今日...去左swim...
同聽婷敏人....仲有少昌..
都好悶下咁....
又再次發呆lu..= =''
算啦算啦都係唔講喇...= =''' |