呢排心情好苦,,所以買左杯雪糕氹自己
好貴牙!!!錢包出一出血,心情仲苦~~
依隻味5算好食,5好買,聽一聽我依隻白老鼠話la~
好其待星期日ge人生第一次撘飛機ge旅程牙:0
苦~苦~苦~~~`
好耐冇寫la@@
考完試之後,,嘗試左好多様第一次la,,彷彿自己曳左好多咁><
算啦,試後鬆一鬆;好過吸ozone :D
The end~
之前無聊同個妹鬥多草7-11個d吊飾,冇左好多個$20T^T
最後,我認真就輸了@@
The first piece of FeB
NothinG~~