好感動a~我終於第一次在今年ge lunchtime打一場激烈無比的籃球比賽~~
雖然打到成身濕哂,but在烈日下,我尋回自己的快樂ar~~
最憎落大雨~
成日搞到條褲濕晒~超級5鐘意lo~
希望聽日黑雨,5駛番學,because 我重未做完HW & 開始 full~day~order la~~~(好似好矛盾禁,又想落雨,又憎落雨)
今日Swimming Gala係維園舉行, 原本很期待~
but 過左半個鐘就知5妥~~熱到冇朋友(個個朋友都熱到死死下,無人陪我傾計),
又冇比賽,又5俾人用手提&睇報紙,好彩bring 左2本書,
but 好快睇曬,又熱到好仆X,
好難得捱左8個鐘才放學
(P.S.我不熟水性,才沒有比賽)
我不見了我ge最好朋友a...
佢5聽電話,5開msn,關埋FB;
好令我擔心
近排鐘意左聽E首歌尤其是
♫又扮作知己結伴往 明明這熱戀想釋放 內心怎麼總很畏懼 沒法直接講真心話構想♫
這句歌詞