| «‹ May 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
睡公主XD  |
|
-.-琴晚飲醉左1點幾就訓了...
但又好早就醒左-3-
成日係屋企玩電腦-.-"
無聊>_<
下午又飲了酒....
wing左一陣...
5點幾訓左=3=
呵呵....9點幾同呀ho去跑海濱
--冇跑咁耐好似比之前好咁-.-
不過跑到差不多盡頭心口凸然痛-.-
冇同佢講--
呼吸困難~
休息左一陣...
行左一陣..
嬲左佢-.-
哼.....
吾理我...
好叻咩..
自己跑囉...
哼哼哼~~~
之後去左公園玩左陣...
返屋企了-.-
係樓下俾佢嚇死>0<
好似鬼古-田-
玩左陣電腦就訓了....
明天請早...
|
| 刊登時間︰2009-06-01 12:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
你真的會對我認真嗎??  |
|
近排迷上了網吧--
又將網吧同機舖搞亂了--鳴.....
cathy :
傻婆 我吾開心都吾關你事
你做乜要為我喊喔
吾好咁為我啦
雖然你吾想我咁
我都吾想你喊呀
傻瓜呀 ^^ 我會當你是知己的
你想幫我分擔是有點困難的
因為我有太多煩惱
我吾識一一講你知
請你原諒
我這個笨徒
我不會再好似 28/4咁..
不會再令你吾開心
你要煩既野仲好多
我吾想曾加你煩惱..
傻婆師傅 我喜歡你
-----------------------------------------------------------------------------
ape :
傻傻的
吾知點解
第1次同你開始傾計果陣
我就俾你迷住了
但是果陣你不喜歡我的
每天都想on果陣見到你的名字出現
^^到依家還見到
真的想你同我傾多d
搵我多d
吾知點解自己會咁-.-
未見過 電話未傾過
點解自己會咁迷佢--
會吾會係因為身邊既人影響-.-
前幾日終於知道佢都對我有意思=p
但係點會咁突然呢??
諗極都吾通--
我吾想再次俾人玩-.-
又吾想自己玩人地
真的可以有將來嗎??
|
| 刊登時間︰2009-04-28 12:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 162 | »
|
|