| «‹ May 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
Black Day  |
|
返左6日工= ="
雖然吾係日日返早
但身體都吾係捱得到
好想自己係男仔..
咁就可以返耐d...
差一日就完...
但自己已經累到發脾氣了>_<"
星期6果晚鬧左好多人
俾我鬧過的人...同你地講句sorry...
因為太累先會鬧你地.......我都吾想的-2-
耶穌復活黎落雨 搞到我啦......
星期1下午落雨夜晚鬼死咁好天--"
想點呀.....
呼....終於返完了.......
-----------------------------------------------------------------
點解我們 3日一小架...5日一大架
點解你仲會咁好心機愛我
我吾值得你愛呀
傻佬 希望你可以俾我了解你多d啦
你都要了解我多d呀....
雖然你吾會睇我xg
但我都會打我的心情的XD
================================================
《 G.E.M. 》睡公主
夢內傾心一吻就算心動 現實可惜不配與你相擁
沉溺 於一刻的接觸 哪管即將結束 已經滿足
夜半再相見 迷霧裡繾綣 長夜夢中有過動魄迷人片段
沒法再相見 一醒了完全逆轉 就似夢裡面熾熱愛海變冰川
沉睡中的主角 怎會怕寂寞 童話中的主角 一百年躺臥
埋在心底的愛慕 能否跟你透露 期待你 只是虛無
夢內相擁一剎就算感動 現實可惜經已結霜冰封
誰奢想一生都抱緊 至少一刻快感 亦當緣份
夜半再相見 迷霧裡繾綣 長夜夢中有過動魄迷人片段
沒法再相見 一醒了完全逆轉 就似夢裡面熾熱愛海變冰川
沉睡中的主角 怎會怕寂寞 童話中的主角 一百年躺臥
埋在心底的愛慕 如果跟你透露 期實也 只是虛無
如現實中只可以 獨個妄想不休止 寧願繼續沉睡
甜夢裡永遠一對 不管它真真假假
夢中的主角 怎會怕寂寞 童話中的主角 一百年躺臥
埋在心底的愛慕 能否跟你透露 期待你同樣傾慕
沉睡中的主角 怎會怕寂寞 無奈蘇甦的我 一百年淒楚
誰願一生只有恨 能否給我安枕 誰令我一直空等
|
| 刊登時間︰2009-04-14 07:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
真的要這樣嗎  |
|
水在流,魚在游,愛你不需要理由
風在吹,雨在下,很想抱你親一下
你有心,我有心,和你開心到如今
天有情,地有情,今晚和你去偷情
-------------------------------------------------------------------
喜歡跟愛的差別
當你站在你愛的人面前,你的心跳會加速;但當你站在你喜歡的人面前 ,你只會感到開心。當你愛的人哭,你會陪她一起哭;但當你喜歡的人哭,你會技巧地安慰她。當你不想再愛一個人,你要關上眼睛並忍著淚水;當你不想再喜歡一個人,你只要掩住雙耳。愛是日久生情;喜歡是一見鍾情。愛是只會專一去愛一個人,而喜歡可以喜歡一個以上。愛是永遠;而喜歡是短暫
|
| 刊登時間︰2009-04-07 07:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
莫名奇妙的親戚XD  |
|
今日他叫我吾好返工...
沒有返了.....
上午同下午都係度玩電腦-3-悶
5點幾搭車去搵他....
去到時他伯娘同伯父係度...^^
幾好的.....有時同我傾計....
不過我冇乜表達能力=3=
之後佢地出左去坐...
=3=我就幫他..................>_<
我咁大個都係第1次幫人--仲要係自己男朋友囉
醜死鬼^////^
完左後他的妹妹同妹夫入左黎....
妹夫又係叫國--成日搞爛gag...爛到差d笑吾出-0-
>_<國話他的親戚成日問起幾時結婚-3-
邊有咁快喔....嘿嘿~~~
係咁問問問=3="
搞好依單野先算啦-3-傻傻地.......
差不多9點走人了.....^^
落樓開始胃痛.....去ok買野食......
之後返屋企了........
|
| 刊登時間︰2009-03-23 11:16 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 162 | »
|
|