===================================
12月7日
今日女人仔好叻...學校旅行去海洋公園玩海盜船
我都未玩過呢...
夜晚放工去左金鐘等女人仔
一齊去銅鑼灣行街食野
行到腳仔軟
夜晚就......HEHE
===================================
12月8日
放工自己一個係屋企休息
病左 =- ="
夜晚去大埔中心行左粒幾鐘
8號快樂 ~ ===================================
12月9日
起身去買M記食
之後出左去屯門搵女人仔
送左啲好得意既野俾佢
好可愛呢 唔知你鐘唔鐘意
之後一齊去左市中心行
食左二人烏冬 好味
行到夜晚返屋企
===================================
|