今天收到你的禮物"project" 是很開心的 =]
你總是會花了心機去為我做的 =P
我會好好咁收埋佢
另外啲壽司都好好食呀 XD
多謝你
(仲有唔好以為我成日都唔開心啦 傻瓜)
===================================
知道嗎
如果你能做到所有你咭上所寫的
我就心滿意足了......
其實之前真係好唔鐘意你同我講野果種語氣架......
男人只不過也是人一個 也有不好受的時候
我工作也是很辛苦的哩 ===================================
|