今日系禮拜日
亦即系白色情人節
講聱先''白色情人節快樂''
今日7點3比呀媽叫醒左
要去整証件
起身即刻沖涼
出到黎搵3閃水
去到mk中旅社
見到勁多人系到排隊等拎籌
我呀媽見到咁多人(d人由3樓排到落地下仲要轉個彎)
就走了(唔鋸lo,晨咁早比您叫醒左,點知得個桔 -'')
番到屋企,等家姐走
有得玩電腦啦(yo)
又系到唱歌
呀媽番左黎
跟住我系到睇蠟筆小新
笑死我xdd
冇幾耐,昌打比我
問我去唔去打機
我話去
佢就上左我屋企等我
出門口啦
搭lift個陣
又聽到''如相處,悶透後...''
又系個二奶
到左啦
咁我打就打機啦
冇幾耐,二奶又打黎(勁煩lo'')
佢地又系到傾
我坐系佢隔離玩勁舞
佢就系咁傾,完全冇理過我
搞到我好似個路人咁lo
又叫我陪佢打機
依家好似系我陪佢傾電話lo
勁唔鋸lo- -''
夠鍾lu
個昌又要我一個人番屋企lo
我都唔知我出黎做乜嫁
勁憎佢lo,重色輕友!!!
睇死佢都系去搵二奶嫁啦(殷彩彤- -死姣婆!!!)
我都未試過咁憎一個女仔(佢系第一個!!!)
好野,今晚有蝦食,ya""
講住咁多先...下次再鬧過!!!
|