嘟.
唯 愛 呀 G.E.M.=]
tombaby1
暱稱: 呀黑;p
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2015 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
....
打牌(!)`
0rang3` 生日快樂
...
為何;
文章分類
全部 (60)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 60
留言總數: 339
今日人氣: 13
累積人氣: 1745
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 3 月 15 日  星期一   晴天


星期一 15th,March.10 分類: 未分類

今日系星期一
唔知咩事,今日特別早番到學校
番到去,幫昌做maths功課
勁易做lo咩事- -''

第一堂系MayMay
系呢堂冇乜野可以講
到左ch
唉仲悶
ch完後系Jackon堂
佢d堂影真悶
悶到我想訓
但我要比面Miss衰
佢坐左系我隔離,冇訓到(死忍'')

到左geo,派小測啦
20/22呢個分都算好既- -
跟住就中文
去一次廁所,就要企5min
但我企足成堂
呵~順便-肥xd

食完夜飯後
昌打比我叫我陪佢落惠康買野
落到去,要我做孤lay lo
唔鋸lo
系個到見到賓賓同佢老豆
佢地都系到買野
昌買左三箱可樂(洗唔洗買咁多呀!?囧...)
要我幫佢拎lo
早知唔落(我實在太好人啦,XD3)


希望聽日唔洗集隊&系好既一日^.0



2010 年 3 月 14 日  星期日   晴天


sUNday- -'' 14th,March.10 分類: 未分類

今日系禮拜日
亦即系白色情人節
講聱先''白色情人節快樂''

今日7點3比呀媽叫醒左
要去整証件
起身即刻沖涼
出到黎搵3閃水

去到mk中旅社
見到勁多人系到排隊等拎籌
我呀媽見到咁多人(d人由3樓排到落地下仲要轉個彎)
就走了(唔鋸lo,晨咁早比您叫醒左,點知得個桔 -'')
番到屋企,等家姐走
有得玩電腦啦(yo)
又系到唱歌

呀媽番左黎
跟住我系到睇蠟筆小新
笑死我xdd

冇幾耐,昌打比我
問我去唔去打機
我話去
佢就上左我屋企等我
出門口啦
搭lift個陣
又聽到''如相處,悶透後...''
又系個二奶

到左啦
咁我打就打機啦
冇幾耐,二奶又打黎(勁煩lo'')
佢地又系到傾
我坐系佢隔離玩勁舞
佢就系咁傾,完全冇理過我
搞到我好似個路人咁lo
又叫我陪佢打機
依家好似系我陪佢傾電話lo
勁唔鋸lo- -''

夠鍾lu
個昌又要我一個人番屋企lo
我都唔知我出黎做乜嫁
勁憎佢lo,重色輕友!!!
睇死佢都系去搵二奶嫁啦(殷彩彤- -死姣婆!!!)
我都未試過咁憎一個女仔(佢系第一個!!!)

好野,今晚有蝦食,ya""

講住咁多先...下次再鬧過!!!


 



2010 年 3 月 13 日  星期六   晴天


悶-v-'' 分類: 未分類

今日一朝早
比我家姐嘈醒左
8點幾佢系到傾電話
大大聲講野(唔鋸)

11點幾,有2絛友黎左我屋企
睇野(要做專題研習)
跟住同雞打牌
羸左佢(呵~唔好意思na'')

過左陣,佢地走左
得番我一個系屋企
勁悶lo咩事~.~
狂系到唱歌(爽呀)
將成個星期唔開心既野
一次過唱晒出黎
勁正wo

到左夜晚,同呀媽
落左細家樂食野
跟住做孤lay(慘'')

番到屋企就聽歌啦xd''

聽日白色情人節啦
我聽日要去搞証件
所以冇左
您地聽日有咩做呀????



祝白色情人節快樂v.v



2010 年 3 月 9 日  星期二   晴天


黑人憎- -'' 分類: 未分類

今日番到學校,買左個餐蛋治同一枝熱既維他奶(好好味^.^)
第一堂電腦,唉,
悶到嘔-.-
跟住中文,派小測
好差,但都合格(hapi)
得個28.5分,
跟住......
到左英文堂
個MISS衰
又要講左答案先派
心急死人咩
終於都派啦
但,我唔系最高分個個(唔鋸)
最高分個個系,從來都未試過第一名(勁O'')
跟住,絛友得知佢系最高分
拎左個唔知咩樣出黎(五行欠打- -)
之後大大聲咁同我講
''XX(我個名)我高分過您呀!!!!''
車,第一次高過我之媽
睇下遲D點
勁黑人憎LO
高分過人就串人
都唔知咩人黎
佢得一次高過我咋
之前個D又唔見我串佢!?
正8婆!!!!


火火火!



2010 年 3 月 8 日  星期一   晴天


- -'' 分類: 未分類

今日比琴日凍左好多
搞到我要着多見33(慘- -'')
第一堂就上MayMay堂
系到唱校歌(悶- -'')
跟住就上CH,
佢講D語氣好似好慘咁(O左'')
到左ENG堂
個鬼佬JACKSON上
勁白痴LO(勁想死- -'')
跟住到lunch
唔知咩事勁肚餓
問fd拎左個包死,仲食左個飯盒(食飽飽)
到左數學堂,系到做簿(好開心,A簿終於做晒)
跟住上VA
要畫咩家人(畫系件T到)
跟住放學,無啦啦比個馬sir留堂(全班個隻- -'')
系到讀動詞表
一個字''悶''
搭車番屋企個陣,同Miss Lee一架車
同佢傾左陣計(未試過咁同佢傾計- -'')

今日冇咩大事發生,悶-v-''