嘟.
唯 愛 呀 G.E.M.=]
tombaby1
暱稱: 呀黑;p
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
....
打牌(!)`
0rang3` 生日快樂
...
為何;
文章分類
全部 (60)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 60
留言總數: 339
今日人氣: 8
累積人氣: 1753
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 3 月 7 日  星期日   晴天


- -悶'' 分類: 未分類

今日十點幾起身,食左野
就系屋企呆左陣
到左11點半
打比昌問佢去唔去打機(又打機- -)
12點到,佢打比我叫我落樓下等
玩左3個鍾
個二奶打黎(系一訓醒就打黎,勁煩lo)
玩完之後
就陪昌去左吉野家食野
佢食完就陪我去買車仔面食
落左車,珠姐打比昌
問我地過唔過佢個邊玩
我話唔去
個昌系咁叫我去(想去咪自己去lo)
但我都冇去到xd
番到屋企,食左個車仔面
就玩電腦- -

突然醒起電話冇電要叉電
就搵插so
但搵唔到wo
呀媽番左黎
問佢系邊
老豆就話''成日亂咁把,緊系唔見啦,慢慢搵啦''(我冇亂咁把lo,我不嬲都把個到)
之後點知系佢櫃桶到搵到(系您拎左lo,嘈)
超唔鋸佢
佢話咩收錯左(要收呀問下人個插so系邊個先啦)
上次又系咁wo
問都唔問就拎左我個袋去用(買方力申隻cd送既,冇得買嫁!!!)
比佢拎左去地盤用(搞到我系咁搵,又比佢話成日亂咁把,勁憎佢!!!)
搞到勁污糟
勁黑人憎lo,咩事
都唔知點解佢系我老豆
如果可以換,我想換第二個lo



2010 年 3 月 6 日  星期六   晴天


囧~ 分類: 未分類

今日本來要番個個咩maths班
點知番到去,呆等左陣
有人話,今日唔洗番呀!!
勁唔鋸lo
唔洗番又唔早d講
搞到人地晨咁早起身
仆您個街(我好少講粗口的)


走左知後,同fd系網吧打機
去到個到,冇晒car位
搞到我個fd走左去
得番我一個人系到打機
勁悶lo


打完機,就去左買車仔面食(好平,又多料!!)
番到屋企,就聽歌&唱歌
三點到,昌打比我,叫我陪佢去食tea(囧左)
食完就黎左我屋企坐左陣
個二奶打黎,煩!!!
冇日唔會聽到7年呢隻歌嫁,個二奶勁煩lo
好采絛友識做,收左線
過左陣個二奶又打黎,煩煩煩煩!!!!
跟住絛友就走左lo


都未見過d人咁煩
好似驚死絛仔會死左咁
個二奶愈黎愈黑人憎!!!!!!


我既星期六就咁冇左(可憐~_~'')



2010 年 3 月 4 日  星期四   晴天


- -? 分類: 未分類

今日一朝早,番到學校
同D fd傾計,過左陣間
珠姐突然喊,
跟住我問人,佢咩事
D人就話昌佢摑左珠姐一巴(系無啦啦摑人地)
之後個個都同個2奶講,叫佢打番佢絛仔
車,佢打都冇打,整系話,''您做咩打我個FD呀!?''
把明就系想幫住佢絛仔啦,呢D人呀要仔唔要FD
是憎呢D人
講番珠姐,佢好慘lo
無啦啦比人摑左一巴
又唔知發生咩事WO


昌,您唔好再咁啦,點解次次有咩事都有您份嫁- -?
打女仔系唔岩嫁,要打都打D發姣嫁啦!!



2010 年 3 月 3 日  星期三   晴天


好慘既2月月尾-v- 分類: 未分類

系2月月尾
我系咁病,病到勁辛苦
2月25號我發燒
2月26號我大傷風(用左7包紙巾同埋k房入面2盒紙巾)
2月27號&28號我咳
呢幾個病搞到我死死下
但都整我唔死,嘻嘻~



2010 年 2 月 21 日  星期日   晴天


2010-02-21 分類: 未分類

我呢排會少d打blog,因為我部腦hand左-v-''
嘻嘻'']依家我要草錢買電腦[可憐=]
起碼要半年時間
SO您地唔好成日叫我去街啦^^
如果唔系,我又驚我會亂咁洗錢


我得閒先會去吧打BLOD嫁,閉*