好開心呀,因聽日放假啦^^
今日好正
系中文堂,d人要做作文
但我唔洗做(琴日呀sir派左作文紙比我地,叫我地寫左大綱先,但我做晒)
到左Eng,又要作文,但我好快又做晒,呵~
到左食飯,呀sir每人都派左粒金莎(好少見佢咁好人,嘻'')
但到左ole,要去聽個個咩咩''吸煙講座'',勁悶wo,搞到我差d訓着
加多句,大家今朝有冇拎利事呀???入面個d系chocolate黎既,想食肥人咩
so我冇食,比左fd^^''
大家做晒d假期功課未呀???我差2份book reports咋^^''
就新年啦,大家諗住點過呀???
我諗住周圍去逗利事,呵呵~''
閉*
|