嘟.
唯 愛 呀 G.E.M.=]
tombaby1
暱稱: 呀黑;p
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
....
打牌(!)`
0rang3` 生日快樂
...
為何;
文章分類
全部 (60)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 60
留言總數: 339
今日人氣: 5
累積人氣: 1781
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 2 月 10 日  星期三   晴天


放假前夕-v-'' 愉快 分類: 未分類

好開心呀,因聽日放假啦^^
今日好正
系中文堂,d人要做作文
但我唔洗做(琴日呀sir派左作文紙比我地,叫我地寫左大綱先,但我做晒)
到左Eng,又要作文,但我好快又做晒,呵~
到左食飯,呀sir每人都派左粒金莎(好少見佢咁好人,嘻'')
但到左ole,要去聽個個咩咩''吸煙講座'',勁悶wo,搞到我差d訓着

加多句,大家今朝有冇拎利事呀???入面個d系chocolate黎既,想食肥人咩
so我冇食,比左fd^^''

大家做晒d假期功課未呀???我差2份book reports咋^^''


就新年啦,大家諗住點過呀???
我諗住周圍去逗利事,呵呵~''


閉*



2010 年 2 月 9 日  星期二   陰天


-v-'' 開心 分類: 未分類

今日一番到學校勁熱,唔知發生咩事
跟住Miss Lee就對住一個人黎鬧
依家諗番系,個位人兄真系可憐
希望佢唔好唔開心啦,當佢系收音機lo,


食飯個陣個死人Miss Lee(我唔系憎佢先嗌做''死人'')又捉左個人出去
,唔知系咪鬧佢,但我見到佢喊,都唔明個Miss Lee點解成日鬧人
希望佢唔好唔開心啦,咪當佢系收音機lo



到左Eng堂時,我系咁做功課,做到d功課就做晒
得番4份Book reports,
好開心,放假個陣可以做少d,ya^^



祝大家生活愉快^^
 



2010 年 2 月 8 日  星期一   雨天


-v- 開心 分類: 未分類

今日我要食藥番學校
因我咳-v-(好慘T^T)
依家我好番好多啦
因有呀媽煲既令湯(嘻''>)





系食飯個小息個陣,勁好玩-V-
我同女班長系咁對住一個人唱歌
個個人系咁走(可我地唱得太好聽啦-V-)
佢走到邊,我地唱到邊XDD
唱到佢嗌help me為止


跟住我一個人坐左系到
睇住人地玩15 20
睇到我o左



2010 年 2 月 7 日  星期日   雨天


鬱悶 分類: 未分類

今日系屋企勁悶wo
成日坐系到對住部腦,成look木咁-v-
但我諗左好多野
當然啦...諗左d咩緊系唔同您地講嫁啦
系咪先!?



2010 年 2 月 6 日  星期六   晴天


唔鋸 分類: 未分類

勁唔鋸wo
今日拎左成績表
全級第11
呢個成績都算好嫁啦,系咪先!?
但我老豆佢話
''11有鬼用咩,要考個第1番黎呀媽''
我聽左之後勁唔鋸
咁勁您考呀,0n9
之後同佢嘈左陣
總之我勁唔鋸!!!!!!!








恕!!!!!!!!