勁耐冇打lu,因為冇野想打,今日真係好唔開心,可能忍唔住係咁諗啦.聽歌算~ highlight
為何無論我 願意怎樣試 怎樣也沒令自己戀上她 難道沒練習太耐 感覺都追不回來 試圖再 努力愛 也顯得不自在 耿耿於懷從前的愛 從沒有 振作過 痛了再痛也應該 難道是寂寞太耐 生秀的鎖不能開 往事卻 似斷箭 還剩下在體內 若懷內 放滿對你的愛 害怕一直也<-可以del左佢-.-陣係呢句夠了->再沒法戀愛
聽日去長洲camp,,唔知有冇命番黎呢.浸死都唔知點算..有小小驚tim