膠咖咩,,日*日都落雨,,日子*******日都咁鬼灰-.-
出左香港大有商場睇呀叔d模型,太正喇~,~
因為睇我隊阿根廷所以琴日冇訓
死得喇,,下場對德國,,
我玩winning玩世界杯8強右係呢1場,,唉
玩10場輸10場T^T
老豆去踢波唔帶我,,
話落雨怕唔乾淨..
我想踢呀大佬
真係我呀叔整既模型黎咖,
facebook<-Tototon Lai
自己去睇啦:P