由朝早7點睇哈利波特睇到夜晚8點,
弱智-.-
因為唔明同唔想飛番前面既關係,,6集都睇左2次~~
第1集個樣太細路仔太正-.-所以睇左3次,,不過係咁飛住睇
聽石內卜講野我都笑左3個字-.-
呢家好熟咖
咄咄失~~
撕淌三步殺~~
阿哇呾喀呾啦~~<----鄧不利多比佢殺T^Tso sad
睇咁多次,,都係想睇妙麗姐(y)
下次拎魔杖番學,,
妳地小心d比我殺左:-)
我唔想入阿茲卡班XD