下雨天總掛念從前..
終於有人陪我喇XD
但係要同佢玩黑白棋玩成日
馬仔我就唔知邊個.,馬哥我就知係邊,
笑左
老豆老母去左飲
屋企好靜,隻狗好乖
我都好乖係度1路玩黑白棋1路打qoozaaaaaaaaaa凸T^T凸
許過的願沒有兌現 擁抱也少了一點點 沒有了愛的兩個人 有點陌生 我分不開 我是否在 也對一切留戀不捨 我放不開 不是故意對你耍賴