今日7:30同貝gag.陳豪去左賣旗.
原來新翠D人勁狗呀
D人見到人地賣旗就即刻90度or180度調頭走
再唔係就有錢扮冇錢
所以基本上成日都係坐埋一二便蛇王
今日我同朱浩賢.何冠樂.李嘉倫出去動漫展
話就話11點半係7-11門口等
點之何冠樂同李嘉倫攪到12點先黎到
去到會埸啦
個食蕉要我地出去排隊喎(因為我地係過出口到入去既)
我地廢事理佢 跟住人地係1c入口到入 我地就行左去1b入口到入
入到去我就第一時間行去橘子到買野
行到過去佢話要囉左張飛先買得係已經派晒啦囉鬼咩
跟住陪朱浩賢佢地行行到3點半番黎啦
呢個月日日都去左陽光到打機
日日都打幾粒鐘
就黎打到我嘔白泡啦
好想去其他地方玩呀
唔想再去陽光個到打機
唉..........上上下科學堂搜書包.羅俊斐俾人搜到漫畫台灣陞俾人搜到煙.而我就俾人搜到電話同埋漫畫
唉今晚都唔知同呀媽交代
實死
琴日同李嘉輝,哨牙鍾去睇戲(夜行悍探)
真係唔明點解睇2點鐘個場但係要11點半出門口
買完飛就去左M記打mhp2g
開場啦
前面有5個靚妹係到一路睇一路傾煩鬼住曬
睇完戲我地去東京新幹線買ps3game(LegoStarWas,TimeShift)
之後哨牙鍾去左我屋企打機
玩到7點送左哨牙鍾走
個時黑色暴雨我屋企留下水浸=-="