今日第一個小息完左之後,我同李嘉輝,廖偉傑一齊係後樓梯上去5樓上科學堂.
但係4樓個時有個白癡婆係到踢個媽媽奶盒....跟住個盒整撚到我喎我咪話鬼佢囉
上到5樓個時我望一望佢地班仆街
點知佢個fd走埋黎兇我 我咪推開佢囉
跟住佢摑我 我咪打柒佢囉但係俾佢整到塊面成條肯
放左學就比鄧sir叫左我,李嘉輝同黎曉政落去認人
今日黃維兒晨咁早就打俾我叫我出黎玩啦.跟住佢打俾黎曉政叫埋佢出黎玩
搵左黎曉政之後同佢地一齊去火車站搵埋黃維兒個FD之後一齊出左去西九龍中心溜冰
溜到5點幾就走啦
我就去左坐地鐵番藍田
番到屋企成7點一番到屋企就即刻打blog
今日我個日誌開張大吉請各位多多關照