呢幾日淨係係屋企打機超悶
打到有D唔想打呀
今日我老豆買左部32吋既高清電視
攞黎玩PS3超正
唔打啦 去玩PS3啦
今日係長跑日
等左勁耐都味開始呀
所以偉哥行左一陣(途中都發生好多野so唔打)
終於開始啦我同偉哥跑道去折回點之後就慢慢行番去
到終點啦我排第113名而陳偉文排114名
放左學同朱焜.偉哥.肥東.梁梓俊去左漫聯打機
打3點幾走啦
今日冇咩好打
淨係係中午食飯個時有條又係到將隻老鼠猛咁燒(隻老鼠俾人困左係個老鼠籠到)
之後條又見隻老鼠就釘就放左隻老鼠跟住廖偉傑一腳踢埋隻老鼠
隻老鼠咁就釘左啦(我覺得隻老鼠超可憐)
跟住放左學同傻潘佢地去左田心足球埸踢波
踢到6點我地就番歸lu
今日係2月14號情人節
我祝大家情人節快樂.冇心上人既人可以係今年搵到個你鍾意既人
而有心上人既人可以同你愛既人係埋一齊