| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 1 月 8 日 星期二  |
| 見到個麻煩人 |
分類: 未分類 |
今日返去考maths,
都ok啦,
應該合格掛,
考完就去左時空隧道坐,
等埋叉仔搵溫下書咁,
12點去左食雲吞麵,
食緊果陣見到有條撚友,
撚友記
條友佢一去到就叫左個牛丸麵,
叫完就問有冇d健康d的野飲,
我一聽到依一句都知佢應該都係麻煩果d人,
之後碗麵黎到,
佢又話太咸同好「胡租」,
人地換過碗比佢,
佢又話要碗新的,
再黎都話唔得,
重要轉埋雲吞麵,
搞搞下果度有個金毛人行出黎,
話左佢幾句,
佢就放低左杯野飲的6蚊走左。
超麻煩的說
之後我地個個都係諗佢驚左個金毛人,
食完就返屋企la,
返到去坐左陣就去左補習,
喺果到同一個人一齊補,
果個人有d似大表哥,
重幾好玩tim,
補到3點就走左,
返左屋企,
玩下psp,
睇下NBA咁,
睇到9點半,
睇電視,
依套律政新人王2都幾搞GAG,
唔錯,
好好笑的說,
睇到宜家打日記...
|
2008 年 1 月 7 日 星期一  |
| 打波未輸過 |
分類: 未分類 |
今日9點起身,
之後就落kf打波,
去到無人...
自己射下波咁,
射左陣浩就黎到,
兩個打,
再過左陣,
區區都黎埋,
3條友,
打打下又有人黎挑機,
佢地都冇嬴過,
搞笑,
之後佢地有個黑色衫的人黎左,
條友傳波超勁,
有一球佢轉身超快,
我都o左嘴...
實力都應該唔錯,
可惜佢話唔想出汗,
冇咩點出力,
打完,
就過左第二邊打全場,
3打4,
攰死左,
但係就嬴得好勁囉,
打完就返左屋企,
返到去食完野就去左補習la,
補maths,
補完就返左屋企,
返到去就睇埋果場塞爾特人,
睇完就玩下psp咁,
9點半睇電視,
睇到宜家打日記... |
« | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | ... | 388 | »
|