| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 25 日 星期二  |
| Lonly Chrismas |
分類: 未分類 |
今日係聖誕節,
一起身,
就係12點,
訓得4個鐘咋...
望一望個電話,
發現有兩個SMS,
好彩唔知幾時校左靜音姐,
一個係楣的,一個係叉仔的,
兩個都係聖誕節快樂,
之後就一家人去青衣城,
去到就收到莫麗珊的SMS,
少有地覆左我呀佢,
之後就行街,
行到咁上下就返屋企,
返到去就睇天才釣魚郎,
睇到7點幾就出左吉之島食野,
食珊瑚堡,
食完就返屋企,
返到去又係睇天才釣魚郎,
睇到宜家打日記...
PS:今日係聖誕節,
但係只可以同屋企人過,
下年有冇機會同其他人過呢,
唉....
|
2007 年 12 月 24 日 星期一  |
| 平安夜的倒數 |
分類: 未分類 |
今日平安夜呀,
一起身就食左d野,
食完就開電腦睇天才釣魚郎,
睇到7點...
睇左好長時間,
7點就去左kf搵區區同郭卓,
去到就出發去尖沙咀,
一去到地鐵站,
就見到歐陽,
佢地就去太子,
我地就去尖沙咀,
同歐陽傾左陣,
去到尖沙咀就搵野食,
食完就行街,
周圍行,
行行下郭卓就同鳥鳥傾電話,
傾到鳥鳥都join埋我地,
之後就去倒數聖誕節,
去到都幾正,
好有feel,
一到12點就sd sms比人,
倒數完就返左荃灣唱k,
唱到6點,
就返屋企訓教 |
« | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | ... | 388 | »
|