威威的日記板
屋企真係一個充滿溫暖的地方??我就只係覺得我喺屋企,係屋企人的發洩的工具囉...一D都唔開心...
tommy1496
暱稱: ↘↙鉻↘↙
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
又係忙碌的一日
最舒服的星期五
完左pe重要做測驗攰 死...
今日真出位
唔洗點出力都嬴到班f....
文章分類
全部 (776)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 776
留言總數: 108
今日人氣: 53
累積人氣: 4644
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 12 月 25 日  星期二   晴天


Lonly Chrismas 分類: 未分類

今日係聖誕節,

一起身,

就係12點,

訓得4個鐘咋...

望一望個電話,

發現有兩個SMS,

好彩唔知幾時校左靜音姐,

一個係楣的,一個係叉仔的,

兩個都係聖誕節快樂,

之後就一家人去青衣城,

去到就收到莫麗珊的SMS,

少有地覆左我呀佢,

之後就行街,

行到咁上下就返屋企,

返到去就睇天才釣魚郎,

睇到7點幾就出左吉之島食野,

食珊瑚堡,

食完就返屋企,

返到去又係睇天才釣魚郎,

睇到宜家打日記...

PS:今日係聖誕節,

但係只可以同屋企人過,

下年有冇機會同其他人過呢,

唉....



2007 年 12 月 24 日  星期一   晴天


平安夜的倒數 分類: 未分類

今日平安夜呀,

一起身就食左d野,

食完就開電腦睇天才釣魚郎,

睇到7點...

睇左好長時間,

7點就去左kf搵區區同郭卓,

去到就出發去尖沙咀,

一去到地鐵站,

就見到歐陽,

佢地就去太子,

我地就去尖沙咀,

同歐陽傾左陣,

去到尖沙咀就搵野食,

食完就行街,

周圍行,

行行下郭卓就同鳥鳥傾電話,

傾到鳥鳥都join埋我地,

之後就去倒數聖誕節,

去到都幾正,

好有feel,

一到12點就sd sms比人,

倒數完就返左荃灣唱k,

唱到6點,

就返屋企訓教