威威的日記板
屋企真係一個充滿溫暖的地方??我就只係覺得我喺屋企,係屋企人的發洩的工具囉...一D都唔開心...
tommy1496
暱稱: ↘↙鉻↘↙
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
又係忙碌的一日
最舒服的星期五
完左pe重要做測驗攰 死...
今日真出位
唔洗點出力都嬴到班f....
文章分類
全部 (776)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 776
留言總數: 108
今日人氣: 31
累積人氣: 4738
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 12 月 10 日  星期一   晴天


死人富仔,eat shit la 分類: 未分類

今日早會,

聽牙伯講,

區區躲藏了,

上chem堂,

做功課,

做完就吹水,

上maths堂,

都係傾計,

phy堂,

好無奈咁比人罰,

pk曾,

lunch去左又壹村食,

bio堂,

好興奮,

見到好多珍貴的違禁品,

電腦堂,

傾計訓教,

小測就差唔多交白卷,

激動,

放學就冇練波,

同浩,叉仔佢地行下咁,

5點幾返到屋企,

返到黎就做下功課玩下Wii咁,

就打日記la。



2007 年 12 月 9 日  星期日   晴天


嬴左今年第一場排球學界賽 分類: 未分類

今日11點幾起身,

一起身食d野就開電腦,

同雯傾左陣計,

2點幾就出去大窩口la,

見到李兆基唔係咁勁,

都幾開心嫁,

但係發現佢地有好多主力冇出,

shit,

依場係對梁植偉,

都好易打,

牙sir換走左我,

第一局嬴25:8

第二局嬴25:14

第二局,

佢話想比其他人試下,

我又唔覺自己打得唔好咪信佢囉,

打完就返左屋企,

返到去就睇騎士對塞爾特人,

都幾好睇下,

睇完就打日記la...