| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 29 日 星期四  |
| 冇左做功課果個推動力... |
分類: 未分類 |
今日早會,
好悶咁聽人9up,
上到去就上英文,
第一堂都唔知做左d咩野,
第二堂就睇on豆放大假,
bio堂,
一開始就睇本書,
之後訓左教,
比木子木十豆寸國見到,
佢叫左我出去,
以為咩事la,
點知佢要我洗面,
無奈囉...
math,
訓下教咁就過左la,
lunch,
本來佩都一齊食嫁,
點知佢去跟左火人佢地,
最後都係果4個人去食,
返到去上中文堂,
睇報紙,
睇睇下冇feel,
訓教,
比人叫醒左,
醒左一陣又訓過,
英文補課就係咁同浩傾計,
返到去就同浩落左街打波,
見返個三分神射手,
點知我同牙浩同一個唔知咩人嬴左佢果team,
多得我好多美妙的傳送同三分,
打到7點幾就返左屋企,
睇完食就諗住做功課,
見到都唔想做...
就睇結界師la,
睇到宜家打日記...
|
2007 年 11 月 28 日 星期三  |
| 火都黎埋 |
分類: 未分類 |
今日早讀,
因為MS柯睇,
所以超悶,
MATH<<做功課傾計,
CHEM就訓左兩堂,
中文又傾計,
BIO堂好留心上堂,
OHY都係訓教,
SO重話我諗教果時會張開眼,
超可怕...
LUNCH去左青葉食,
英文堂,
老姚冇返,
係咁傾計,
GAP堂,
落禮堂,
區家銘冇啦啦屌9我,
火都黎埋,
嬲左佢,
放學就練波,
練到7點就返屋企,
返到去就睇結界師,
睇到宜家打日記... |
« | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | ... | 388 | »
|