| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 8 月 21 日 星期二  |
| 上左歐陽屋企玩 |
分類: 未分類 |
今日十一點起左身,
開左部電腦睇終極一班,
就黎睇完lu,
之後12點9出左門口,
去左kf等區區同浩,
之後一齊去買野食,
再上歐陽度,
上到歐陽度,
就開始做功課事宜,
個個都差唔多時,
就開^,
打牌,
超好玩,
但係又超恐怖,
因為我地都講左兩個鬼故,
兩個都超可怕的,
之後去左打波,
真係好好玩,
個個都係自己人,
打起上黎好輕鬆呀,
打到6點幾就返屋企la,
返到去睇下電視咁,
10點幾同佩chat左陣,
就開始睇終極一班la,
直到宜家睇哂la,
最尾超搞笑,
fake人ger,
笑死左...
|
2007 年 8 月 20 日 星期一  |
| 拜神 |
分類: 未分類 |
今日十一點起左身,
坐左陣就一家人去左拜神la,
每年生日都要去,
習慣左lu,
先去文武廟,
再去黃大仙廟,
再去車公廟,
重去左圓玄學園tim,
雖然聽起黎好似好麻煩,
但係我就一d都唔覺...
少可la,
3 點幾返屋企,
削乳豬比姨婆,麻麻,
之後返左屋企睇終極一班,
睇睇下麻麻叫我過去整野,
ok,
去la,
整完就返左屋企,
繼續睇野,
7點幾落左街食飯,
食完就返左屋企,
睇電視,
同浩,區區chat,
好耐冇試過la,
個個都唔串人,
開開心心咁傾計,
^^
宜家就打日記la。 |
« | 223 | 224 | 225 | 226 | 227 | 228 | 229 | 230 | 231 | 232 | ... | 388 | »
|