| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 11 日 星期二  |
| 學生會的助幹是也 |
分類: 未分類 |
琴晚雯同兒都叫我入敢閣幫手,
見係你地就幫下你地la...
今日6點半起身,
要返去搞學生會d野,
7點幾就返到去la,
返到去食個早餐就去派傳單la,
都ok好玩,
8點上左去早讀,
同佩傾計,
8點4去左洗樓,
去左兩班,
ok啦,
上PE,
死人黃偉能係咁鬧我...
無奈囉...
最後重叫我去示範,
有d無奈囉...
之後上a.maths,
都係咁la,
冇咩特別,
計下數咁la,
上完就上英文,
我同浩都好眼訓...
聽唔到書,
lunch落左去6A食,
要傾學生會D野,
1點4又去左洗樓,
完左就返左上課室,
同佩,雯,欣,秋傾野...
上中文堂,
都OK好玩LA,
唔太難過...
上CHEM,
同區區傾歌D野,
都有D進步,
放學就搞學生會D野,
先同雯,欣姐,雞耀落左去買file先,
但係覺得太陽太貴,
我同雞耀周圍去哄A
重去左搵優惠tim,
但係冇進賬,
重去左買野飲,
再去搵返雯佢地,
奕央A
之後就分左兩邊,
一邊係雞耀同欣姐,
佢地奕左薴W去先,
另一邊係我同雯,
我地就去搵折扣,
我覺得自己好利害囉,
搵到好多間優惠,
6點就上返去,
7點幾去左泳池出面搞野,
搞到十點幾先走得,
期間重玩狗狗tim,
隻狗狗好痴我,
去佢返主人度都唔肯,
狗狗重驚垃圾,
笑死哂我地,
之後去搵噴漆,
搵唔到就返左屋企,
返到去食個「晚餐」,
就打日記la。
|
2007 年 9 月 10 日 星期一  |
| 一喺屋企就比人鬧 |
分類: 未分類 |
今朝起身,
見到媽媽未醒叫醒佢la,
因為佢要來細佬搭校車,
點知佢一起身就係咁鬧我,
又話我做咩咁晚先叫佢依樣果樣,
超無奈的說,
返到學校就抄a.math,
第1,2堂chem,
都係係咁傾計,
冇咩特別,
之後上maths,
又係傾計,
good,
d數宜家好易好多都識...
上完就上phy,
神父講書超悶,
好彩佢講d野我明姐...
lunch去左清葉食,
d野超耐都冇黎,
好麻煩...
返到去就上bio,
突擊測驗shit,
死哂...
上電腦就同區區傾計,
好好玩,
放學就去留堂,
點知原來我冇名,
牙sir話冇交,
但係我交左比木營的說...
佢放左我走...
睇黎個sir對我ger印象唔錯,
對我好鬆,
落左去練波,
又比人忽視...
5點半見到雯,兒,佩岩岩走,
開會開到好遲...
我就妳到6點幾就走la,
點知睇下個電話,
佩,欣,區區都打黎,
重有個sms tim,
原來係佩叫我上返班房睇上對鞋喺唔喺度,
佢好彩la,
今日我多手玩窗,
開左個鎖,
爬左入去睇,
又喺到喎,
之後就返屋企,
一返到去就比人鬧...
真係頂唔順,
一喺屋企就比人鬧...
岩岩比雯踢左入會(學生會),
應該會幾好玩掛... |
« | 213 | 214 | 215 | 216 | 217 | 218 | 219 | 220 | 221 | 222 | ... | 388 | »
|