威威的日記板
屋企真係一個充滿溫暖的地方??我就只係覺得我喺屋企,係屋企人的發洩的工具囉...一D都唔開心...
tommy1496
暱稱: ↘↙鉻↘↙
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
又係忙碌的一日
最舒服的星期五
完左pe重要做測驗攰 死...
今日真出位
唔洗點出力都嬴到班f....
文章分類
全部 (776)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 776
留言總數: 108
今日人氣: 10
累積人氣: 4659
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 11 日  星期二   晴天


學生會的助幹是也 分類: 未分類

琴晚雯同兒都叫我入敢閣幫手,

見係你地就幫下你地la...

今日6點半起身,

要返去搞學生會d野,

7點幾就返到去la,

返到去食個早餐就去派傳單la,

都ok好玩,

8點上左去早讀,

同佩傾計,

8點4去左洗樓,

去左兩班,

ok啦,

上PE,

死人黃偉能係咁鬧我...

無奈囉...

最後重叫我去示範,

有d無奈囉...

之後上a.maths,

都係咁la,

冇咩特別,

計下數咁la,

上完就上英文,

我同浩都好眼訓...

聽唔到書,

lunch落左去6A食,

要傾學生會D野,

1點4又去左洗樓,

完左就返左上課室,

同佩,雯,欣,秋傾野...

上中文堂,

都OK好玩LA,

唔太難過...

上CHEM,

同區區傾歌D野,

都有D進步,

放學就搞學生會D野,

先同雯,欣姐,雞耀落左去買file先,

但係覺得太陽太貴,

我同雞耀周圍去哄A

重去左搵優惠tim,

但係冇進賬,

重去左買野飲,

再去搵返雯佢地,

奕央A

之後就分左兩邊,

一邊係雞耀同欣姐,

佢地奕左薴W去先,

另一邊係我同雯,

我地就去搵折扣,

我覺得自己好利害囉,

搵到好多間優惠,

6點就上返去,

7點幾去左泳池出面搞野,

搞到十點幾先走得,

期間重玩狗狗tim,

隻狗狗好痴我,

去佢返主人度都唔肯,

狗狗重驚垃圾,

笑死哂我地,

之後去搵噴漆,

搵唔到就返左屋企,

返到去食個「晚餐」,

就打日記la。



2007 年 9 月 10 日  星期一   晴天


一喺屋企就比人鬧 分類: 未分類

今朝起身,

見到媽媽未醒叫醒佢la,

因為佢要來細佬搭校車,

點知佢一起身就係咁鬧我,

又話我做咩咁晚先叫佢依樣果樣,

超無奈的說,

返到學校就抄a.math,

第1,2堂chem,

都係係咁傾計,

冇咩特別,

之後上maths,

又係傾計,

good,

d數宜家好易好多都識...

上完就上phy,

神父講書超悶,

好彩佢講d野我明姐...

lunch去左清葉食,

d野超耐都冇黎,

好麻煩...

返到去就上bio,

突擊測驗shit,

死哂...

上電腦就同區區傾計,

好好玩,

放學就去留堂,

點知原來我冇名,

牙sir話冇交,

但係我交左比木營的說...

佢放左我走...

睇黎個sir對我ger印象唔錯,

對我好鬆,

落左去練波,

又比人忽視...

5點半見到雯,兒,佩岩岩走,

開會開到好遲...

我就妳到6點幾就走la,

點知睇下個電話,

佩,欣,區區都打黎,

重有個sms tim,

原來係佩叫我上返班房睇上對鞋喺唔喺度,

佢好彩la,

今日我多手玩窗,

開左個鎖,

爬左入去睇,

又喺到喎,

之後就返屋企,

一返到去就比人鬧...

真係頂唔順,

一喺屋企就比人鬧...

岩岩比雯踢左入會(學生會),

應該會幾好玩掛...