今日7點3就返去la,
同雯一齊返,
之後等埋雞耀就一齊返學校,
返到去傾左d野,
就派file,
都好好玩下,
又唔洗早會,
所以又去左洗樓,
反應都ok,
上英文堂,
好悶...
同浩,隆哥果d傾PSP的野,
之後上BIO,
牙莊玩果個包「毛」,
比李樹國拍頭,
超搞笑,
上MATHS,
同欣,佩果D傾計,
都唔錯GER,
lunch就有午間論壇,
嬴哂,
又有fans,
問得又好,
最緊要的係,
小草問果d問題全部我都有同過benben講,
ya~ha~,
上中文,
廖sir講野真好笑,
放學就做學生會d野,
搞到十點幾,
喺游泳果陣,
王皓泰黎左,
我估唔到佢認得我,
超開心,
搞到十點幾就同王皓泰,benben同佢倨fd落kf,
返屋企lu,
去到樓下買左碗糖水食,
返到黎就同欣姐,雯chat,
宜家打日記。
|