| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 17 日 星期一  |
| 欣姐生日快樂 |
分類: 未分類 |
今日6點半打左比傻B叫佢起身,
之後就同佢一齊返LA,
返到去都係傾下野咁,
派file,
都唔錯ger...
但係上台就一d都唔得囉...
上到去就上chem,
都可以la,
唔太難...
上數學,
被迫同so坐,
無奈囉...
但係上堂就好留心...
小息同雯傾計,
發現左d野,
真可怕...
上PHY,
都好無聊下...
返到上班房,
被迫同雯坐...
但係就同佢係咁傾計囉...
LUNCH同左班兄弟去左食燒味飯,
食完見到樂宜牙,
同佢傾左兩句,
返到上去上BIO,
測驗,
差少少合格,
覺得自己好利害...
上電腦,
就周圍傾計,
放學同欣姐慶祝生日...
玩到好開心,
之後上左去2C傾野,
發現自己都幫到下手,
之後見到D人有人幫手LIN骨,
我即刻又話要,
莫麗珊同JOJO幫我LIN,
超開心,
超舒服
7點就走LA,
同左彬彬,樂宜牙,庭庭去左傾野,
樂宜牙重讚我IQ高,
8點幾得返我同彬彬,楓(佢之後JOIN左我地),
三個人傾計,
好正,
好開心...
之後就返屋企TIP題LA,
tip唔到...
|
2007 年 9 月 16 日 星期日  |
| 一星期7日都返足學校... |
分類: 未分類 |
今日一起身,
第一件事就係打比雯,
叫個傻b起身,
之後就返學校la,
行緊歧去果陣見到歐陽大佬,
依d咪緣份囉^^,
喺門口就撞到兒同雯,
入到去就見到肥彬,
重比我發現左個籃球,
出左去打左陣,
一開始冇咩力,
之後就超準,
XDD
做左陣野就一齊落左KF飲茶,
食完就返左去做野,
話就話做野,
但係自己就玩耀哥部NDS,
YO~
做完就練聽日上台D野,
冇難度,
重好好玩TIM,
搞到6點幾就返屋企,
好有比人忽略的感覺囉...
之後就同雯返屋企,
去到樓下就打比媽媽,
佢叫我去食野,
同佢食la,
食完就返左屋企,
返到去睇下電視玩下nds咁,
就係咁又一日la... |
« | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | 216 | 217 | 218 | 219 | ... | 388 | »
|