| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 1 月 29 日 星期一  |
| 調轉哂d英文名 |
分類: 未分類 |
今日返學,
去到ks果時,
見到兒同雯,
冇叫度佢地,
得意,
之後係咁做功課,
大難不死,
之後小息去左食野,
英文堂,
個個都玩個新miss,
調轉哂d英文名,
歐陽叫stephy,
我叫ERIC,
浩叫BOSCO,
區區叫DARREN,
GAG勇叫ADRIAN,
兒叫RIKO,
JK叫COEY,
得意,
之後上BIO堂,
訓左比人捉左,
好彩佢講D野我都識姐,
吹咩,
我訓左都聽到書,
hahaha,
lunch去左食野,
重聽左個好消息tim,
就係釘釘話3人籃球入我地個隊,
正呀,
有左佢就勁左好多la,
返到去,
打左陣波,
打到好亂,
放學,
練左陣DRAMA,
之後就去左練波,
7點幾返,
就係咁返到屋企,
又一日。
|
2007 年 1 月 28 日 星期日  |
| 買左對籃球鞋 |
分類: 未分類 |
今日一早起身,
同媽媽,細佬入元朗,
牙媽去到西鐵站好似食左火藥咁,
係咁炸我,
入到去,
去左club食野,
食完去左公文,
唔洗一個鐘就ok,
good,
之後去左契媽度玩,
玩到7點幾去左元朗廣場買左對籃球鞋,
令令,
之後返到去就攸公課,
又一日。 |
« | 324 | 325 | 326 | 327 | 328 | 329 | 330 | 331 | 332 | 333 | ... | 388 | »
|