| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 1 月 25 日 星期四  |
| 第一次成功的drama就比人點中左 |
分類: 未分類 |
今日返到去早會,
喺度傾計,
之後上到去同歐陽傾計,
同準備drama d野,
英文堂出左做drama,
我同derren係咁搞難gag,
之後做完,
聽到d掌聲咁勁,
心知不妙...
結果佢話暫時我同derren做得最好,
死得,
之後上家政,
整pizza,
音樂堂miss冇返,
成班人喺度食野,
bio要測驗,
識識地la,
lunch同釘釘打波,
嬴左好多場,
之後上到去歐陽幫我畫左隻大口蝠喺我個計算機度,
好令呀,
之後上堂,
中文堂頂唔順訓左陣,
maths,
miss叫左我去擦黑板,
之後放學去左打波,
之後補習班,
又一日la。
|
2007 年 1 月 24 日 星期三  |
睇睇下書抽根  |
分類: 未分類 |
今日早讀,
有一個老師睇,
睇咩書呀,
做功課重好,
maths同歐陽傾計,
小息前叫左鄭小姐講d野比我知,
小息就叫左陳小姐講,
提防有詐...
但係原來係一件好小的事,
兩個都係一時意氣姐...
我諗好快冇事嫁la,
應該...
喺完小息完之前同牙伯同志仔咬手瓜,
和牙伯,
嬴志仔,
xd終於都大力左la,
英文做話劇,
區區唔識比人鬧,
之後兒sd sms比人收左部機,
放果時,
兒同區區都比人叫左出去,
之後上IH,
睇片,
問左D問題,
LUNCH打波,
打打下去左鬥波,
我+釘釘+區區
vs
李嘉豪+李柏鴻+唔知佢叫咩名的人
係咁比波人,
好多助攻,
最後入左球三分,
嬴左,
之後就
vs
羅文通+范卓維+高佬,
又嬴冇難度,
之後上中文,
做話劇,
組組都好悶,
我今次都發揮唔到,
超悶囉,
放左學,
搵唔到沙sir,
去左3水打波,
打完同浩返屋企,
我重去左綠林借書睇tim,
借左本gd野,
籃球少年王,
好睇呀,
睇睇下抽根,
痛到左咁樣>~<,
之後重有少少抽
抽地,
完成一日的任務。
PS:抽根真係好痛呀...... |
« | 326 | 327 | 328 | 329 | 330 | 331 | 332 | 333 | 334 | 335 | ... | 388 | »
|