| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 1 月 5 日 星期五  |
| 奇蹟之~~~八達通我餘額同浩一樣 |
分類: 未分類 |
今日返到學校個個都研究電腦d野,
區區教左我用la,
但係我就覺得冇咩用囉,
上到去溫左陣書就測,
應該合格la今次,
小息同釘釘玩,
拎左吳家敏張8達通玩,
測電腦都唔係好難姐,
之後同浩佢地去左打波,
同佢地玩輸左行石春路,
真係輸左,
但係行就唔痛喎,
奇怪...
之後走la,
浩琴日話八達通個餘額同我一樣,
我唔信,
之後真係喎,
笑死,
返到去食完野就去左補習,
補完返左屋企打機,
7點半鬼佬又黎左,
之後就睇網球王子,
睇完就打日記la。
PS:聽日比賽,
加油,
要嬴嘉密,
首名出線。
|
2007 年 1 月 4 日 星期四  |
| 考試的第一日 |
分類: 未分類 |
終於都考試la,
要一早起身,
有d唔慣,
落到去買左個包包,
邊行邊食,
返到去唔知要去咩室,
返左去3E睇,
去到May Choi話校務處冇,
之後我突然記得歌唱比賽歐陽比左條key浩,
就去左問浩,
浩諗諗,
之後喺袋度搵返出黎,
多得我咋
之後就去左2E班考,
中文D時間就arm arm好
CHEM應該OK,
走果時就同浩+伯走,
同浩講左好多去玩的野,
返到黎換左衫就去左飲茶la,
飲飲下想訓,
返左屋企訓,
2點半就去左miss度,
4點4返,
返到黎打機,
睇電視直至6點9食飯,
聽日考中文同電腦。
PS:to 所有人,
加油呀各位,
比心機考完依個試佢呀。 |
« | 336 | 337 | 338 | 339 | 340 | 341 | 342 | 343 | 344 | 345 | ... | 388 | »
|