今日十點就起左身,
十一點出左去,
出到去先知佢地冇咁早,
去左三聯睇書,
睇左Q牌特工,
之後返左屋企,
3點再出去,
首先去搵釘釘同賢仔,
之後再同牙邱,肥銓,FIT榮,魔術師,陸文,大表哥會合,
再去石蘺買野,
買左好耐,
佢地重話行上去城門水塘tim,
但係冇一個識路o嘴,
行左好耐行到腳都軟先到,
之後搵強哥,興仔,歐陽,同歐陽表弟,
我同釘釘去左買野飲,
返到去見到個個都食面包,
我就梗即刻去食la,
燒得la,
一開始個個都燒腸仔,
夜左個時周圍都冇燈,
個個拎住手機照,
我之後再同強哥同fit榮去洗手間果面睇下有冇爐,
之後搵到,
搬左過去,
燒燒下冇引,
去左同釘釘佢地玩啤牌,
嬴左一蚊,
叻仔,
燒完行返去kf,
行行下fit榮咩住一個人跑落去,
之後個個都話要,
重跑斜路tim,
行行下影相,
一路影一路行,
之後去左葵興見到個籃球板好似好矮咁,
去左拍,
拍到呀,
再想叫人同我用天外飛仙飛我上去拉框,
但係失敗左,
行左好耐終於去到kf,
班人諗住食糖水,
但係周圍都冇,
釘釘就話要再戰風雲,
又賭過,
成個職業賭徒咁,
玩玩下就散la,
冇車,
搞到要搭的士返,
無奈囉,
返到屋企就打日記la。
PS:同釘釘佢地一齊玩好開心,
好鍾意同佢地玩。XD |