威威的日記板
屋企真係一個充滿溫暖的地方??我就只係覺得我喺屋企,係屋企人的發洩的工具囉...一D都唔開心...
tommy1496
暱稱: ↘↙鉻↘↙
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
又係忙碌的一日
最舒服的星期五
完左pe重要做測驗攰 死...
今日真出位
唔洗點出力都嬴到班f....
文章分類
全部 (776)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 776
留言總數: 108
今日人氣: 1
累積人氣: 4773
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 2 月 15 日  星期四   晴天


你有冇理下我感受呀 分類: 未分類

今朝9點幾起身,

十分之早,

起左身就睇電視la,

睇左好多劇集呀,

good,

之後去左同姨婆飲茶,

食完去左綠林,

去到未開,

喺商場同圍行,

一至三樓行哂,

行完綠林都未開,

算la,

返左屋企,

諗住一陣同去還,

一路打機打到2點半,

就去MS度,

去到做maths,

搞左好耐先明明地,

4點3走,

牙媽打黎,

叫我買包包比表妹佢地食,

ok去買左,

返到屋企,

細佬話表妹佢搞到部NDS壞左,

我都冇辦法,

唯有咱h整LA,

之後諗住開部PS出黎玩LA,

牙姨就問表妹佢地,

「睇唔睇電視呀」

我火都黎埋呀,

我玩PS,

你問佢地睇唔睇電視,

係咪KAI呀,

OKOK,

我大讓你地細的,

但係你有冇理下我感受呀...

之後諗諗下,

好似有個方法整返個NDS,

得左...

之後同謙仔玩寵物小精靈,

就係咁過左火的一日...

PS: 好過份呀,

你個牙姨...



2007 年 2 月 14 日  星期三   晴天


情人節=冇人陪的日子 分類: 未分類

今日係情人節,

但係單身的我都係一個人過,

下年我一定唔要咁呀,

11點幾起身,

一起身就睇電視,

睇到悶就開左電腦,

搵區區傾計,

可憐的區區,

1點幾去左大家樂食野,

食到飽飽,

就去左剪頭髮,

去到等左好耐,

成兩個鐘呀...

好少可咁有耐性等...

原來修髮都要廿雞,

你地班人次次搵歐陽幫手,

用少左好多錢...

3點3等到5點3,

剪完返左屋企澡涼,

之後去左MS度,

8點半先返,

返到屋企就食飯,

食完飯又開機,

之後同范小姐傾MSN同電話,

傾左好耐,

重叫左歐陽SD個翻生侏羅館黎睇,

GOOD,

超好睇,

又好笑喎,

睇完就訓la。