| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 2 月 4 日 星期日  |
| 4強 |
分類: 未分類 |
今日一早起身,
去荔景打比賽,
落到去kf,
用5分鐘食左個M記,
之後就搭地鐵去la,
去到荔景,
要行個大樓梯,
超攰,
去到,
有野睇,
善德
vs
李兆基,
好睇的,
善德就打死一個9號,
個人表演,
9點十去左手球場熱身,
堅佢好似上左身咁,
係咁殺都殺唔入佢個龍門,
超勁,
之後打la,
第一局輸22比25,
超驚果時,
第二局,
個大鎚好似比我驚親咁,
冇殺波之後,
第二局勝左,
不過我就整親河童,
sorry
第三局個勢超good,
嬴埋,
有一球河童用頭頂過去嬴左,
good,
有幾球我封到網,
得分,
又有d我放tip過去得分,
好正,
之後一齊行左去kf,
重去左食野tim,
沙sir請,
食左佢664,
期間我地係咁講笑,
good,
之後返左學校睇片,
睇完就返左屋企la,
返左黎就打日記la。
PS:超開心,
入左4強。
|
2007 年 2 月 3 日 星期六  |
| 無聊... |
分類: 未分類 |
今日係星期6,
一起身,
係咁睇卡通,
good,
最好睇係柯南,
之後去左蘭香食野,
果度d會意粉,
超good,
之後去公文,
搞左好耐,
之後返左屋企,
打機,
11點睇車仔,
睇左到半場,
想訓,
下半場都冇睇到就訓左,
咁又一日...好快呀 |
« | 321 | 322 | 323 | 324 | 325 | 326 | 327 | 328 | 329 | 330 | ... | 388 | »
|