| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 2 月 9 日 星期五  |
| 牙邱比賢仔gar左 |
分類: 未分類 |
今日返到去,
見到歐陽,
超開心,
同佢傾左個早讀,
之後上中文,
miss開唔到聲,
我地成班人做口語,
小息去左食野,
釘釘玩出火,
歐陽火la,
我都覺得佢玩過火,
之後上IH堂,
訓左,
比人發現左...
之後上英文堂,
比個MISS話,
無奈...
LUNCH去左西村食野,
D野好快就到,
返到去,
一落到球場,
有個排球飛左去我腳邊的渠度,
我用左手KEY起左佢,
超型,
之後同浩佢地睇波,
睇班細佬玩,
好好笑,
之後上chem,
一上到去雯就叫我同牙邱調位,
我好爽快咁答應左,
佢有d唔信,
佢話(真係嫁?)
之後就去左同釘釘佢地坐,
good,
放學去左打波,
第一場
我,浩,區區,賢仔一組
vs
牙邱,釘釘,詹詹,晉b
諗住冇得打la,
點知嬴左,
第二場,
我,區區,浩,牙邱
vs
釘釘,詹詹,晉b,賢仔,
諗住嬴硬,
點知...
輸左,
牙邱重比賢仔gar左,
笑死,
之後走la,
返左去補習,
補完鬼佬黎左,
又補,
就係咁又一日。
|
2007 年 2 月 8 日 星期四  |
| 討厭...被人看小的感覺 |
分類: 未分類 |
今日返到學校,
要早會,
聽聽下野暈暈地,
好彩頂得住,
歐陽冇返,
上到去未做maths,
好彩有hebe,
佢比左另外一個人果張我,
抄左,
thx,
之後上英文,
要默書,
用左d高手招,
秋重坐左喺我旁邊,
幫埋佢,
之後去左食野,
食完上DT,
聽佢講書,
想訓,
但係冇訓度,
之後畫圖,
第二個小息玩木,
之後上音樂,
上完就要上BIO,
又測驗,
好彩識姐,
LUNCH去左食野,
1點8要返去補默,
好多人遲到,
比人罰,
好彩冇事,
之後上D堂都係幫歐陽抄野,
放學返左屋企,
5點幾落左去打波,
一去到就鬥波,
6點幾同一個牙峰話好廢的人一組,
隻友唔比波我,
我FAKE甩左MARK我果個都唔比,
超火,
去左籃底,
係咁搶板,
超勁,
之後隻友有d後悔,
問你死未,
返左去,
比左本野牙媽簽佢,
係咁鬧9我,
kai的... |
« | 319 | 320 | 321 | 322 | 323 | 324 | 325 | 326 | 327 | 328 | ... | 388 | »
|