| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 11 月 28 日 星期二  |
| 仁愛盃 |
分類: 未分類 |
今日起身隻腳好痛,
但係都冇理佢,
返到去早讀,
之後落左去上體育堂,
又係自由活動,
同邱佢地打波,
d三分好唔穩定,
之後上PHY個撚樣牙SIR又捉我祭旗,
無奈囉,
lunch打波,
冇咩特別,
上VA,
又係做海報,
最後十五分鐘,
Miss比我地練歌,
放學就去左比賽la,
見到雪糕佢地跳舞同唱歌,
佢地做得好好,
甘拜下風,
聽埋kai傑唱就走la,
今日會出去食飯,
就係咁la。
PS:次次都比人捉出去祭旗,
無奈囉!!
|
2006 年 11 月 27 日 星期一  |
| 比人重視 |
分類: 未分類 |
今日起身個心口拿住拿住咁痛,
但係冇理到,
返到去早會,
有個人講野,
話咩捐血喎,
上到去做咩情緒,
揪中左我個組,
又係我出去講,
之後英文講戲d野,
LUNCH同浩兵分兩路,
我同區區打波,
佢同賢仔食飯,
denden同牙邱都黎左,
玩O...U...T...,
跟牙邱,
佢射d位都係我射開的,
佢入我就入,
區區跟我佢超無奈,
我重作左個膠膠超人個個都笑死,
之後去左鬥波,
同denden,牙邱一組,
做籃板同shooter,
三分二中二,
好放心咁射,
無壓力,
之後上左PTH同IH,
IH訓左,
放學練歌,
死人穆瀅 成日嘈嘈嘈,
火爆,
搞到同人頂撞左幾句,
SOR,
途中牙邱搵d唔知咩拍^,
超型,
練完去左練波,
開始有d地位,
一換好衫,
嘉豪就叫我快d熱身,
等你,
佢講依句我超開心,
之後返屋企做功課,
之後就睇電視,打日記la。
PS:感受到比人重視的感覺,
好正,
但係今日真係好火,
連冷靜的我都...
有D紋,
依排都唔知自己做咩,
控制唔到自己的情緒。 |
« | 353 | 354 | 355 | 356 | 357 | 358 | 359 | 360 | 361 | 362 | ... | 388 | »
|