威威的日記板
屋企真係一個充滿溫暖的地方??我就只係覺得我喺屋企,係屋企人的發洩的工具囉...一D都唔開心...
tommy1496
暱稱: ↘↙鉻↘↙
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
又係忙碌的一日
最舒服的星期五
完左pe重要做測驗攰 死...
今日真出位
唔洗點出力都嬴到班f....
文章分類
全部 (776)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 776
留言總數: 108
今日人氣: 33
累積人氣: 4624
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 11 月 26 日  星期日   晴天


shopping 分類: 未分類

今日終於可以遲d起身la,

十點半,

一個唔錯的時間,

去左m記食野,

食完就去公文la,

去果時,

經過公園,

天降橫蟲,

比佢嚇左一嚇,

冷靜返就彈走左佢,

做做下無心機,

亂黎,

1點就搞掂,

返屋企,

食左個公仔麵,

之後搞nds個網球王子,

幫左好多人升級,

好多人都勁左,

之後諗住睇虎源太,

但係冇得做,

火呀,

諗住落去打波,

見到下面鬥波,

又冇得落,

同媽媽,爸爸,細佬去左KF,

食PIZZA,

正!!,

重去左葵廣行街,

買左4件衫同1件褸tim,

大收穫,

返到屋企,

打日記,

見到區區的留言,

同佢真係同病相憐,

今晚車仔鬥曼聯,

唔睇就走寶la。

PS:車仔加油,

打低曼聯條廢柴。



2006 年 11 月 25 日  星期六   晴天


冇啦啦唔開心......kaikai地的 不安 分類: 未分類

今日7點起左身,

以為返8點,

原來係返9點,

衰左,

之後8點幾起左身,

約左8點半小巴站等,

遲左小小,

睇返部手機原來佢剛剛sd左個sms比我,

一sd就到左la我,

xd,

返到去,

睇人打波,

之後上左禮堂考tsa,

放學見到有人練田徑,

去左問沙sir拎key,

佢話miss黃冇同佢講,

o嘴囉,

搞到成班人冇得練,

同denden佢地去左打波,

打打下浩傷左,

我同區區同d唔識的人打,

自己射波又唔準,

又冇戰意,

打打下黎人頂就走左,

返到屋企,

做功課同公文,

5點就睇虎源太,

八雲好勁呀,

傷左都係咁勁,

之後幫nds升級,

但係都係有好多野玩唔到,

算la,

唔搞la,

食完飯,

冇野做好悶,

睇無間道3,

今日過得6好悶。

PS:又係咁,

又唔知點解,

自己好唔開心,

開始唔明白自己,

情緒有問題??

成日冇啦啦唔開心,

kai嫁(話緊我自己),

唔好誤會。