| «‹ September 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 5 月 12 日 星期二  |
校慶......煩~"~  |
分類: 未分類 |
今日校慶130 番到學校,得個悶字.... 聽完校長廢up 又冇得落禮堂睇野 要搞灘位遊戲 放學後,上左燒輝家玩..... 仲同竣玩will- -'' 4點幾就番左屋企 留cm呀-___-''
|
2009 年 5 月 6 日 星期三  |
| 班制排球打入決賽...... |
分類: 未分類 |
今日係班制排球的日子 有點害怕=]''''' 因為上次打波隻手指仲未好番晒...... 放學後我地就猜左陣波 跟住就要開波啦.... 唔知點解我今日上手開波係咁失.... 無球開到 囧-口-''''' 第1場係打得最正既 對1b超易打~.~ win左之後就到打1e 結果輸了.........
(閱讀全文)
|
2009 年 5 月 1 日 星期五  |
| 出左去玩-,- |
分類: 未分類 |
今日朝早同彥,竣,bull,心,j皮去左打排球 超黑,隻手指傷左.... 跟住j皮打波勁好笑.... 打完波去左銅鑼灣影貼紙相 第1次影-w- 唔係好知個鏡頭係邊 影完去黎好似好怪咁- -''.... 跟住仲去左無印買野 買完就番屋企-,- 留cm啦.....  ......
(閱讀全文) |
2009 年 4 月 27 日 星期一  |
| 今日做排球計百分員-__- 無奈.... |
分類: 未分類 |
今日放學去左做排球計百分員-__-'' 但係唔知點解好頭痛 做做下又左去同redbull,強猜波- -'' 佢地2個笑到我死- - 跟住個miss話唔比打波 仲比人收波- - 放學後,因大頭痛冇補習-口-'' |
2009 年 4 月 22 日 星期三  |
| 電腦堂同竣坐,正呀-3- |
分類: 未分類 |
星期三可以話係 咁多日之中最開心的 因為電腦堂同竣坐-3- 又可以玩足成堂 呢篇野我都係電腦堂打的-.- 放學又要練波呀/3\ 唔打啦,落堂啦 記住留個cm呀-3-.... |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »
|