康仔qooza
大家見到我日誌,請留個cm
tommyfthhong
暱稱: ..`!*×●! |°康仔+*◆
性別: 男
國家: 香港
地區: 南區
« September 2020 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
今日去左跑10km~"~
數地殺人狂- -v
2009-06-18
咁快就玩完- -v ????
今日同j皮佢地去學校...
文章分類
全部 (30)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 30
留言總數: 79
今日人氣: 0
累積人氣: 1340
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 12 日  星期二   晴天


校慶......煩~"~ 鬱悶 分類: 未分類

今日校慶130

番到學校,得個悶字....

聽完校長廢up

又冇得落禮堂睇野

要搞灘位遊戲

放學後,上左燒輝家玩.....

仲同竣玩will- -''

4點幾就番左屋企

留cm呀-___-''



2009 年 5 月 6 日  星期三   晴天


班制排球打入決賽...... 分類: 未分類

今日係班制排球的日子

有點害怕=]'''''

因為上次打波隻手指仲未好番晒......

放學後我地就猜左陣波

跟住就要開波啦....

唔知點解我今日上手開波係咁失....

無球開到       囧-口-'''''

第1場係打得最正既

對1b超易打~.~

win左之後就到打1e

結果輸了.........

(閱讀全文)



2009 年 5 月 1 日  星期五   晴天


出左去玩-,- 分類: 未分類

今日朝早同彥,竣,bull,心,j皮去左打排球

超黑,隻手指傷左....

跟住j皮打波勁好笑....

打完波去左銅鑼灣影貼紙相

第1次影-w-

唔係好知個鏡頭係邊

影完去黎好似好怪咁- -''....

跟住仲去左無印買野

買完就番屋企-,-

留cm啦.....

 ......

(閱讀全文)



2009 年 4 月 27 日  星期一   晴天


今日做排球計百分員-__- 無奈.... 分類: 未分類

今日放學去左做排球計百分員-__-''

但係唔知點解好頭痛

做做下又左去同redbull,強猜波- -''

佢地2個笑到我死- -

跟住個miss話唔比打波

仲比人收波- -

放學後,因大頭痛冇補習-口-''

 



2009 年 4 月 22 日  星期三   晴天


電腦堂同竣坐,正呀-3- 分類: 未分類

星期三可以話係

咁多日之中最開心的

因為電腦堂同竣坐-3-

又可以玩足成堂

呢篇野我都係電腦堂打的-.-

放學又要練波呀/3\

唔打啦,落堂啦

記住留個cm呀-3-....