| «‹ September 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2009-03-28 |
分類: 未分類 |
今日一起身,有小小落雨 之後同竣番小學打排球 點知........... 番到去,學校冇開,無奈-.- 冇野好做就同棋,竣 去左石排灣打排球 打左陣就番左屋企 留cm
|
2009 年 3 月 23 日 星期一  |
| pizza hut *v* i love it |
分類: 未分類 |
今日有好野食 因為琴日win左排球 呀sir今日叫我地係lunch果時 去左209室食pizza 成班人食到走晒樣~0~ 我地仲要成果星期唔洗練波 休息1星期 放學,我仲同竣玩偷影相 哈....... 留cm  ......
(閱讀全文) |
2009 年 3 月 22 日 星期日  |
今日超開心學界排球win左  |
分類: 未分類 |
今日打學界 10點去左食野 番到學校,呀sir立即同我地講策略 今場win左,小組第3 輸左,小組最尾 如果win左, 呀sir請食pizza hut*v* 去到球場,大家好緊張 結果,我地由一開始win到落尾 正呀*v*, 有得食pizza pu......
(閱讀全文)
|
2009 年 3 月 21 日 星期六  |
| 2009-03-21 |
分類: 未分類 |
今日,同d小學同學番左小學 番到小學見到我地個排球教練 仲見到李sir(佢個頭......- -+) 我地打左陣排球, 就走左 之後同竣,小康去左踢波 踢完,去左波仔食野 到夜晚,去左銅鑼灣無印 買左幾枝筆 留cm,8 |
2009 年 3 月 20 日 星期五  |
| 2009-03-20 |
分類: 未分類 |
今日測中史,老師一比測驗題 就覺得有d唔掂 做果時,唔係好識...... 課外話動,到李家x玩到傻..... 到放學打排球 愈打愈熱-0- 打完排球...... 又要補習... 咁又完一日=]'''留個cm,8 |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »
|