| «‹ August 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
2009 年 3 月 19 日 星期四  |
| 中文測驗 |
分類: 未分類 |
今日中文測驗, 都升識小小-.- 希望中文會合格 派左英文測驗啦-.- 2份合格晒 so good- -+ 明天是中史測驗,死得, so我冇溫中史 放棄中史- -.... 番到屋企,落街踢左陣波....... 打住咁多先,留cm...  ......
(閱讀全文)
|
2009 年 3 月 18 日 星期三  |
2009-03-18  |
分類: 未分類 |
今日有2堂中文,正呀...... 可以玩下....... 到打波果時 一開波就開game-.- 到最尾,要跑10個圈 我地就走左上去玩捉- -+,超好玩 係咁多,留個cm..... |
2009 年 3 月 17 日 星期二  |
今日超無聊- -''  |
分類: 未分類 |
今日7點15起身,一起身,又訓番,一起身,又訓番 到7點30先起到身 番到學校,得3條友- - 今日既堂全部都好想訓..... 到最後果堂,訓左陣-.- 今日就係咁多,好無聊 |
2009 年 3 月 16 日 星期一  |
英文測驗的日子  |
分類: 未分類 |
今日要英文測驗呀- -, 冇溫書-,- 今日,成日悶悶不樂 第一課,係最正的,科學老師冇番 去左電腦室玩 竣仲要坐係我右邊,正呀!! 3點幾,有個壞消息,要留堂 超煩!!!! 搞到成4點30先有得打波 放學,同竣去補習 補習果時,又玩大膽,笑死 最後反番到屋企打日誌,今日真係超悶∼......
(閱讀全文) |
2009 年 3 月 15 日 星期日  |
今天打排球學界,輸左呀/.\,無奈ing...  |
分類: 未分類 |
今日係打排球學界既日子,一起身就好緊張.... 10點,就同d同學食野 番到學校 ,呀sir同我地綀左陣波 ,仲睇左套戲, 好好睇 跟住我地坐車去到何文田打波 去到果到 就要開波啦!!! 大家都好落力,打完之後 呀sir話咁多場之中,今場係打得最[廢]的 成班好傷心咁走晒-,- 我就同d同學去到kfc食野,去kfc食野係今日最開心的 因為有個同學無啦啦心諗到野玩 ,就係玩大膽 超好笑..... 我地又叫有個同學去囉個垃圾桶去行左一個......
(閱讀全文)
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
|