今日起左身做果個閱讀報告,但係我都冇讀果本書,所以我就作野出黎喇,嘩∼∼∼覺得自己好勁呀!!
,之後玩電腦,冇人on,唔理lu....等我下一段用書面語先!!!
我等了波子很久才等到波子上線,因為我約了波子一起玩我們昨天買的遊戲,獸王記,那隻遊都算血腥了吧,一開始就不停嘖血,我也不知他想如何,打了一會兒,覺得有點兒無聊,就轉打wining,我不知是否2日沒有練習退步了,只能大勝敵人8至9球,有時更得1至2球,所以非常失望,希望聽日有一個新的開始吧....打了一會兒,電話響起,原來是(她)那就陪(她)傾一會兒...我全程不停聽(她)訴苦,有點兒無奈,更有點兒心痛,我也不知為何,但無論如何,也是開心,後來和波子比賽打機,但我的電腦不爭氣,經常lag機,令我輸了!!!很不抵呀!!!最後和波子傾多一會兒,我媽媽就回到家裹,我便要收線,唯有自己一個和楊小儀.李sea晴玩icq,都不錯,最後打完日記就sleep....
嘩...好難呀∼原來咁打日記係咁難架...要練多d喇...睇吓自己有冇咁好恆心先

|