今日10點幾先起身,因為e排都好夜訓呀,晚晚都睇埋套尋秦先訓,不過套野又真係幾好睇既
,講條友去左古代講晒英文咁,又唔知佢係咪係度串人,跟住就拿拿林換衫,我一陣要返學校呀,因為分班囉,其實尋日都有人講左比我聽架喇,但係都係心思思想去睇吓,就約埋波子一齊去睇喇,去到都唔知係佢遲到定我遲到,所以就一齊入去喇,睇到我入左E班,都唔錯既,起碼同(佢)一班啦,又同留言一班喎,都幾開心!!!咁跟住就同波子去左啟豐食野,佢個白痴仔去左食月南野呀,重要成30蚊咁貴tim,比我都唔食呀!!
但係見到食得咁開心,就引唔住去左買個包食(我係唔會食佢果d架),都好好味,又唔係好夠飽喎,就上左去上面買多串魚蛋食,買買吓見到戴子健,但係我認唔出佢喎,係波子講番先知,佢之前又話見我一鑊打我一鑊喎,但係今次你眼望我眼都冇事,都未驚過,我唔驚佢本人,但係我驚佢d靚,佢又唔係好好打,都唔知點做大佬架,講串又唔夠我串喎,都唔知佢想點,之後就同波子.留言同城城一齊去睇戲,點知去到先知開左場,要等2:30,我地一定等啦,就行左一陣街,都好悶吓,都唔知點解d人咁鐘意行街架......咁我睇荒失失奇兵,套野唔係好搞笑,但係我地後面個阿嬸就搞笑囉,全程都唔知點解係度笑,有一幕話d企鵝去左南極,佢就話:南極呀!!哈哈哈哈.....,我就跟住佢笑,覺得佢傻既,自己都係,唔知點解跟住笑,我同留言講:以後佢入親黎睇戲,d戲都係2級b呀!!睇戲果陣(佢)打比波子呀,佢打比波子都唔打比我,呷醋中...
哈哈哈,講笑咋,咁睇完就返屋企冇所事事喇,無聊就做吓d暑期作業,都唔係好難做姐,一陣就做左3版,之後打機,打winning,都係咁上下,但係玩到悶左,個人都唔想羸咁多,覺得羸咁多冇乜用,咁我就亂打,都有5.6比0既,e家都係係度等季尾轉4星架喇,費事成日比留言串我打三星啦,咁打打吓又唔想玩,玩左一陣icq,玩左一陣老公老婆,又幾好玩喎.....咁打打吓都11點幾lu,出左去同阿媽玩(唔係玩衰野),同佢鬥高,高過佢呀!!哈哈哈....咁就打埋e個日記,又睇尋秦記,訓...
聽日睇曼聯呀!!
|