我的資料

暱稱: 火麒麟
性別: 男
國家: 香港

訪客留言

最近三個月尚無任何留言

好友名單

tommyfung03 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]

比人鬧

2005 年 8 月 3 日  星期三 晴天

今日一起身就好開心,因為一陣間有得去超哥屋企玩魔術,都唔錯,學左好多返黎,但係我地成日都失手呀,搞到好魚,變極都係唔係好自然咁喎,都唔似電視果d人咁既,好難變架原來....之後玩玩吓又走左去打機,玩winning羸左波子呀!!5比3,佢輸左要請飲野,好野∼∼有野飲喇,返到屋企,本來今朝我阿媽叫我check書左,但係我覺得我填冇錯就唔會汁錯啦,扮吓野咁check左一次,但係成5:00睇返先知差左7本,唯有叫波子出返陪我買返d書啦,買書就用左半個鐘姐,但係之後又唔知點解去左志樂買winning9,不過冇得買,但係見到吹水喎!!!佢就係咁講野,我就係咁聽,好似個社公咁tim,吹水真係好吹水,佢話到自己好似玩咩game都好似好叻咁,我唔知係咪真啦,但係我覺得係假既,咁就同阿波子一齊去到輕鐵站分手,得番我同吹水,比佢d陰波功煩死,但係行街有左佢真係唔悶既,咁返到屋企就包書,包到我發脾4呀!!!都唔得既,人地美勞低分就唔好叫人包啦!!最後就等我阿媽包,我寫名 ,乜都唔洗做.....咁就入返房玩msn,都12點幾lu,打埋日記都差唔多睇電視喇!!

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | ... | 160 | »