我的資料

暱稱: 火麒麟
性別: 男
國家: 香港

訪客留言

最近三個月尚無任何留言

好友名單

tommyfung03 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]

補習都可以咁好玩...正

2005 年 8 月 4 日  星期四 晴天

今日8點幾就起左身喇,因為要做英文暑期作業,我唔係抄架,真係做架,做左半個鐘就做好一個unit喇,諗住要1個鐘,咁快做好,唯有打機啦,但係冇人on喎,自己又冇野做,係度玩隻魔術匙根,玩玩吓,一個唔覺意-斷左-死喇,點算啦,點玩魔術呀,咁就要叫阿媽買過隻喇,自己就努力上網,上上吓就打左比波子,一路傾呀傾呀,突然間手提響,我好想係(佢)呀,佢尋日冇打比我,我好掛住(佢)呀,真係(佢)喎 ,但係就唔知點解冇出聲 ,之後重cut埋線tim,唔知(佢)做咩啦,咁就再同波子傾喇,傾傾吓又走左去打機,打左2∼3粒鐘到,就要去補習喇,我悶住好悶啦,但係個阿sir同我講winning同尋晚場波,勁正....好小有d阿sir咁好人,又教得好喎,我就覺得e個半鐘好快過喇,咁返到屋企,梗係第1時間打比波子啦,又打機先,咁打到8點幾到,比個sms嚇到我死咁滯,原來係(佢)sd野黎,睇完就覆(佢)啦,咁我又打緊機喎,搞到我冇心機打機,勁輸,好慘呀.....之後打完sms之後我又勁番晒,正呀....升埋lv tim,咁打到12點到就打埋e個日記,睇尋秦記....訓

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | ... | 160 | »