今日本來都幾開心既,但係...唉...唔要前面果d喇,講d開心野啦,搞到我唔想同波子講電話,冇記性又唔知,問左佢又唔信,佢想點呀!!!食屎!
今日好奇怪鴨巴甸打黎,佢聽左,佢問我星期4去唔去踢波,我梗係去啦,咁有意義既活動,咁之後(佢)問我打唔打得比我,我話得,咁就傾左一陣,傾左一陣之後,鴨巴甸打黎,唔知點解今日對(佢)有d特別感覺,就唔係咁想傾,咁就同左鴨巴甸傾,傾得好開心,可能我地2兄弟都冇一齊講野好耐喇,一路講番我地以前既事,又班足,又前鋒,又入波咁∼好得意呀,諗番起以前d野,真係唔想大個,6兄弟冇優冇愁咁打機,踢波,根本唔想升中學,中學係多姿多采,又好玩,但係...冇以前咁天真快樂,咩野都要睇人面色,以前我有咩就講連老師都唔怕,e家∼反而怕失去某d野,我真係唔想咁....跟住就同波子玩洗板,好搞笑呀,整d咸野落去..但係比陰陽del晒,佢話要留比人,唔知果個係佢邊個呢,咁重要既...咁之後就有左d唔係酩開心既野,其實之前都唔係咁開心,係因為某個人啦....我唔想e篇左用左密碼,所以我唔講名,不過..都唔好問啦../\/\(苦笑)
|