我的資料

暱稱: 火麒麟
性別: 男
國家: 香港

訪客留言

最近三個月尚無任何留言

好友名單

tommyfung03 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]

去左城城屋企

2005 年 8 月 21 日  星期日 雨天

今日8點幾就要起身喇,因為要睇鷹陽比賽,我地諗住遲左,但係原來去到佢都未比賽,咁我地就等左一陣,佢開始比賽喇,一開始諗住佢羸緊,點知佢輸左21比7呀,但係我地就覺得有dd悶,咁就去左m記食野,諗住走果陣e利冇啦啦黎左,就係咁傾,笑死我呀,係咁9up,仲有個自閉架tim,跟住鷹陽話同佢地去荃灣,嘩!!!!咁遠..唔去喇,就去左城城屋企,去到去左半個鐘,去到城城屋企,比e利搶左部腦黎玩,我地就好悶喇,之後終於搶左部腦黎打,打cs..佢部腦好正呀!!!d畫面正到丫!!又唔lag喎!!咁玩到3點幾就返屋企喇...返到屋企我老豆返,咁又好悶喇,唔打喇

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | ... | 160 | »