今日8點幾就要起身喇,因為要睇鷹陽比賽,我地諗住遲左,但係原來去到佢都未比賽,咁我地就等左一陣,佢開始比賽喇,一開始諗住佢羸緊,點知佢輸左21比7呀,但係我地就覺得有dd悶,咁就去左m記食野,諗住走果陣e利冇啦啦黎左,就係咁傾,笑死我呀,係咁9up,仲有個自閉架tim,跟住鷹陽話同佢地去荃灣,嘩!!!!咁遠..唔去喇,就去左城城屋企,去到去左半個鐘,去到城城屋企,比e利搶左部腦黎玩,我地就好悶喇,之後終於搶左部腦黎打,打cs..佢部腦好正呀!!!d畫面正到丫!!又唔lag喎!!咁玩到3點幾就返屋企喇...返到屋企我老豆返,咁又好悶喇,唔打喇
|